Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har en del spørsmål i forhold til permisjon og svangerskapspenger - er førstegangsfødende så har virkelig ikke peiling på dette NAV-systemet 1. Hvor lenge/mye må man jobbe for å full opptjening av svangerskapspenger? 2. Jobber i helsevesenet - har det betydning om jeg jobber 100% vikariat, fast eller ekstravakter? 3. Blir kveld, natt og helgetillegget lagt til grunnlag for hva jeg kan få utbetalt, eller er det kun grunnlønnen det regnes utifra? Tusen takk for alle svar! Anonymous poster hash: 9b08f...d21
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Mener såklart foreldrepenger Anonymous poster hash: 9b08f...d21
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 1.Du må jobbe i minst 6 av de 10 siste månedene før permisjonen starter (3 uker før termin).. 2. Det har ingen betydning for opptjeningen om du har vikariat, fast stilling eller jobber ekstravakter - det eneste man skal være obs på når det gjelder ekstravakter er at man må ha jobbet i minst 4 uker og ha mindre enn 14 dager mellom vaktene for at hele perioden skal telle med.. Altså jobber man en vakt i begynnelsen av mnd og en vakt i slutten av mnd vil det ille regnes som at du har jobbet en hel mnd... 3.Det beregnes ut fra hele din brutto lønn inkludert tillegg for kveld og helg.. Anonymous poster hash: a9bea...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå