Gå til innhold

Hvorfor skal de som signerer med nick mobbes bort fra forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som en del her har som mål å mobbe mange nickbrukere vekk. Alle de som sier meningen sin og ikke er anonyme, får jammen meg gjennomgå. Juliea, luten og kengumamma, og mange flere og. Det virker som dere skal ta en etter en.

Anonymous poster hash: 6c761...2d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg signerer med nick stort sett hele tiden. men får ikke mer pes enn anonyme her inne. men de nickene du nevner vet jeg har fått noen skarpe tilbakemeldinger, men det går vel litt på hvordan man formulerer seg når man svarer i tråder også da tenker jeg. har sett mange kommentarer fra nickbrukere som jeg har reagert på og som jeg ikke er vant med å få i virkeligheten. bare fordi man er anonym så trenger man ikke svare frekt elller frekkere enn man ville gjort face to face! mener nå jeg :)

Skrevet

JEg signerer med nick stort sett hele tiden. men får ikke mer pes enn anonyme her inne. men de nickene du nevner vet jeg har fått noen skarpe tilbakemeldinger, men det går vel litt på hvordan man formulerer seg når man svarer i tråder også da tenker jeg. har sett mange kommentarer fra nickbrukere som jeg har reagert på og som jeg ikke er vant med å få i virkeligheten. bare fordi man er anonym så trenger man ikke svare frekt elller frekkere enn man ville gjort face to face! mener nå jeg :)

Jøss, det var en laaaang setning!

Anonymous poster hash: 0dd4f...957

Skrevet

Svarer man ekkelt med eller uten nick så får man en reaksjon. Så får man heller vurdere om man er for tynnhudet til å stå for hva man sier.

Kengumamma har aldri svart på en ekkel måte, så håper hun klarer å overse patetiske kommentarer.

Anonymous poster hash: 5a723...1ef
Skrevet

Det virker som en del her har som mål å mobbe mange nickbrukere vekk. Alle de som sier meningen sin og ikke er anonyme, får jammen meg gjennomgå. Juliea, luten og kengumamma, og mange flere og. Det virker som dere skal ta en etter en.

Anonymous poster hash: 6c761...2d7

Det har vel noe med måten de sier meningen sin 

Anonymous poster hash: aac08...05f

Skrevet

Jeg signerer alltid med nick og har ved noen få anledninger opplevd å få tyn over tid. Gjerne etter at jeg har uttalt meg krast eller bombastisk om noe. Det er vel nokså selvsagt at man legger mer merke til at et bestemt nick uttaler seg klønete enn at anonym gjør det, eller det er i hvert fall lettere å se et mønster når den samme mener flere ting man er uenig i. Å skvise noen ut av den grunn er utenkelig for meg. Et av nickene du nevnte mener veldig ofte noe annet enn meg og jeg synes ofte at hun uttaler seg for bombastisk, men det er jo det som gir liv på forumet. Hadde vært dødskjedelig hvis alle mente det samme.

Skrevet

De tre du nevner er jo så sure og stygge i kjeften at folk år litt nok av de tenker jeg (jeg har aldri skrevet noe negativt til dem altså)

Anonymous poster hash: 70a68...c18

Skrevet

Jeg signerer alltid med nick (bortsett fra i tråder som omhandler politikk, sex eller privatøkonomi). Opplever de fleste her inne som hyggelige. Nå og da stikker en og annen surmaget anonym nesen frem, men disse velger jeg å overse :)

Luten forsvant vel på grunn av bråket med moderatorer :( og Kengumamma er da "still going strong". Jeg oppfatter sistnevnte som en tøff og kunnskapsrik dame. Jeg er ikke alltid enig med henne, men slik er det jo her i verden :)

Skrevet

De burde ikke mobbes bort, og slutt å mas om Juliea og den posten om magen, hun sa ikke noe galt eller var frekk. Hun var ærlig og jeg er fullstendig enig. Det var en grusom mage.

Anonymous poster hash: cdbac...4eb

Skrevet

De burde ikke mobbes bort, og slutt å mas om Juliea og den posten om magen, hun sa ikke noe galt eller var frekk. Hun var ærlig og jeg er fullstendig enig. Det var en grusom mage. Anonymous poster hash: cdbac...4eb

Jeg enig i at det er på tide å slutte om den magen og Juliea. Både for mageeierens del og for Juliea. Ser det til og med er opprettet egen tråd om det, vil ikke svare i den. Men mener altså - slutt å mas om det! Mageeieren fikk mange svar og Juliea fikk det samme. Det holder nå!

Skrevet

Jøss, det var en laaaang setning!

Anonymous poster hash: 0dd4f...957

Regner med du er enig ettersom alt du kommenterer på er mangel på stor bokstav etter punktum! regner med du skjønner poenget likvel?

Skrevet

Fordi vi er så kule og tøffe at enkelte får mark av oss!! Nei, det blir vel litt sånn når man alltid signerer med nick.. easy target?

Skrevet

Jeg svarer alltid med nick! :)  med mindre det gjelder heeelt private ting noe som er veldig sjeldent.

jada, jeg har fått så hatten passer noen ganger jeg også, men jeg driter rett og slett i det ;)

folk må tåle at man sier meningen sin og diskusjon er lov og det er også lov å bli litt forbannet og litt krass uten at man skal bli ufine,stygge eller mobbe andre for det.

Skrevet

De burde ikke mobbes bort, og slutt å mas om Juliea og den posten om magen, hun sa ikke noe galt eller var frekk. Hun var ærlig og jeg er fullstendig enig. Det var en grusom mage.

Er det hverken galt eller frekt å si at noen har en grusom mage da - fordi du synes det og da er det greit å si det liksom? Hvis jeg hadde sagt at jeg synes du er grusomt stygg fordi det er min ærlige mening, er det greit for deg da? Du finner ikke noe galt eller frekt med det?

Jeg synes man kan spare seg for slike kommentarer.

Skrevet

For en motbydelig ting å si. Ikke rart du ikke syns Juliea var frekk, når du er enda verre selv!

Anonymous poster hash: 5a723...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...