Gå til innhold

Var base til bilstol et must for dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kronglete hvis man ikke har det?

 

Anonymous poster hash: 5922d...d8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke det, da jeg ikke hadde egen bil. Synes det gikk helt fint, og kjekt å kunne flytte fra bil til bil.

 

Anonymous poster hash: 9995a...79c

Skrevet

Et must her. Det blir mye inn og ut av bilen i løpet av en dag. Så kan man heller bruke uten base de gangene man evt. skulle sitte på med noen andre.

Skrevet

Var ikke et must, men så lettvint å digg å slippe å montere hver gang man skal inn og ut av bilen :)

 

Anonymous poster hash: 500de...0db

Skrevet

Ikke noe vi måtte ha, men det var og er veldig praktisk:)



Anonymous poster hash: 9e620...5ad
Gjest Sekretøsa
Skrevet

For å si det sånn, jeg ante ikke hva jeg gikk glipp av!! Har hatt to uten, og en med. Skjønner ikke nå hvordan jeg klarte meg uten...

Gjest Anybody
Skrevet

Hadde ikke base da jeg ikke hadde bil og flyttet stolen titt og ofte...

Skrevet

Vi hadde ikke base, og syns det var helt greit. Er fort gjort å feste med bilbelte også :)

Skrevet

VELDIG kjekt med base!!!!



Anonymous poster hash: 1f7de...1a7
Skrevet

Husker ikke helt hvilket merke jeg har på bilstolen min da jeg fikk denne brukt. Men må man ha en som er spesielt til min stol eller fins det no universal greier? Hva er prisen eventuelt?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 5922d...d8e

Skrevet

Must? Nei. Kjekt? Ja.

 

Reknar med det blir endå kjekkare no som eg må få babyen inn og ut av bilen samtidig som eg held auge med ei vilter jente på 19 mnd.

Skrevet

Base er et must her, ikke bare pga det praktiske, men det er også mye sikrere.

Skrevet

Base er et must her, ikke bare pga det praktiske, men det er også mye sikrere.

Sikrare i den grad at det minskar faren for feilmontering. Riktig montert er stolen like sikker enten ein brukar base eller ikkje (var i alle fall det vi fekk beskjed om i butikken).
Skrevet

Prisa meg lukkeleg for basen mange gonger, så det står definitivt ikkje på lista mi over unødvendig babyutstyr. 

Skrevet

 

Base er et must her, ikke bare pga det praktiske, men det er også mye sikrere.

Sikrare i den grad at det minskar faren for feilmontering. Riktig montert er stolen like sikker enten ein brukar base eller ikkje (var i alle fall det vi fekk beskjed om i butikken).

Da vi kjøpte vår base i 2009 fikk maxi cosi sitt sete med base bedre testresultater i sidekollisjon enn samme sete uten base. Dette var testvinneren dette året, men mye kan ha skjedd i løpet av den tid... Men ja, det er hvertfall sikrere ifht feilmontering:)

Skrevet

Ja, her var det et must. Til førstemann var det et must for da visste jeg at jeg hadde montert han rett, og han satt sikkert. I tillegg var det kjapt å sette han på plass..

 

 

Med andremann var det enda mer nødvending, for da var det bare å klikke lillebror kjapt på plass uten dill dall, slik at man kunne hanke inn storebror før han løp villmann rundt på parkeringsplassene.. :P



Anonymous poster hash: 3ee66...568

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...