Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Er det kronglete hvis man ikke har det? Anonymous poster hash: 5922d...d8e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg hadde ikke det, da jeg ikke hadde egen bil. Synes det gikk helt fint, og kjekt å kunne flytte fra bil til bil. Anonymous poster hash: 9995a...79c
Elsker livet Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Et must her. Det blir mye inn og ut av bilen i løpet av en dag. Så kan man heller bruke uten base de gangene man evt. skulle sitte på med noen andre.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Var ikke et must, men så lettvint å digg å slippe å montere hver gang man skal inn og ut av bilen Anonymous poster hash: 500de...0db
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Ikke noe vi måtte ha, men det var og er veldig praktisk:) Anonymous poster hash: 9e620...5ad
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 For å si det sånn, jeg ante ikke hva jeg gikk glipp av!! Har hatt to uten, og en med. Skjønner ikke nå hvordan jeg klarte meg uten...
Gjest Anybody Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Hadde ikke base da jeg ikke hadde bil og flyttet stolen titt og ofte...
Appelsinpiken Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Vi hadde ikke base, og syns det var helt greit. Er fort gjort å feste med bilbelte også
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 VELDIG kjekt med base!!!! Anonymous poster hash: 1f7de...1a7
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Husker ikke helt hvilket merke jeg har på bilstolen min da jeg fikk denne brukt. Men må man ha en som er spesielt til min stol eller fins det no universal greier? Hva er prisen eventuelt? Hi Anonymous poster hash: 5922d...d8e
☆☆☆ Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Must? Nei. Kjekt? Ja. Reknar med det blir endå kjekkare no som eg må få babyen inn og ut av bilen samtidig som eg held auge med ei vilter jente på 19 mnd.
3 er nok! Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 Base er et must her, ikke bare pga det praktiske, men det er også mye sikrere.
☆☆☆ Skrevet 21. oktober 2013 #13 Skrevet 21. oktober 2013 Base er et must her, ikke bare pga det praktiske, men det er også mye sikrere.Sikrare i den grad at det minskar faren for feilmontering. Riktig montert er stolen like sikker enten ein brukar base eller ikkje (var i alle fall det vi fekk beskjed om i butikken).
soleia Skrevet 21. oktober 2013 #14 Skrevet 21. oktober 2013 Prisa meg lukkeleg for basen mange gonger, så det står definitivt ikkje på lista mi over unødvendig babyutstyr.
3 er nok! Skrevet 21. oktober 2013 #15 Skrevet 21. oktober 2013 Base er et must her, ikke bare pga det praktiske, men det er også mye sikrere.Sikrare i den grad at det minskar faren for feilmontering. Riktig montert er stolen like sikker enten ein brukar base eller ikkje (var i alle fall det vi fekk beskjed om i butikken). Da vi kjøpte vår base i 2009 fikk maxi cosi sitt sete med base bedre testresultater i sidekollisjon enn samme sete uten base. Dette var testvinneren dette året, men mye kan ha skjedd i løpet av den tid... Men ja, det er hvertfall sikrere ifht feilmontering:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #16 Skrevet 21. oktober 2013 Ja, her var det et must. Til førstemann var det et must for da visste jeg at jeg hadde montert han rett, og han satt sikkert. I tillegg var det kjapt å sette han på plass.. Med andremann var det enda mer nødvending, for da var det bare å klikke lillebror kjapt på plass uten dill dall, slik at man kunne hanke inn storebror før han løp villmann rundt på parkeringsplassene.. Anonymous poster hash: 3ee66...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå