Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #26 Skrevet 21. oktober 2013 Ikke for å være frekk, men jeg synes kanskje det var litt sent? Begge mine har snakket flytende da de fylte to år og jeg ser ikke på dem som vidunderbarn. Anonymous poster hash: 5b75a...bbc Enig, tenkte jeg også. Anonymous poster hash: 9b5dd...be8 tenkte det samme Anonymous poster hash: 4d1ff...ecb
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #27 Skrevet 21. oktober 2013 Er ikke det ganske sent? Mine begynte lenge før det. Anonymous poster hash: 932fd...f6e
Brennheite Badeand Skrevet 21. oktober 2013 #28 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Må'kke finne på å spørre om barnet ditt er fremmelig her inne vet du, da får du passet ditt påskrevet, og gjerne i klartekst om at barnet ditt snarere er treig og at du burde få henne til utredning. Det kan nemlig hende hun har en diagnose. Det er ganske populært her inne. Forøvrig overrasket over at ingen har påpekt at barnet ditt antagelig også er ytterst klossete siden de fleste tingene du forteller at hun sier refererer til at hun har mistet ting og tang... Synes jenta di er flink jeg! Det er skikkelig stas når de små knekker nye koder enten det er språklig eller fysisk uansett alder Endret 21. oktober 2013 av Brennheite Badeand
☆☆☆ Skrevet 21. oktober 2013 #29 Skrevet 21. oktober 2013 Her var det mange flinke barn Vår på 19 mnd seier knapt nok enkle ord. Har mange ord, men det er nesten ingen som blir forstått av ukjente..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #30 Skrevet 21. oktober 2013 Ikke for å være frekk, men jeg synes kanskje det var litt sent? Begge mine har snakket flytende da de fylte to år og jeg ser ikke på dem som vidunderbarn. Anonymous poster hash: 5b75a...bbc Sent faktisk? Min sønn snakket ikke før han var 2,5 og han var litt sent ute. Men ikke unormalt sent ute. Anonymous poster hash: 1561e...593
Peggy Sue Skrevet 21. oktober 2013 #31 Skrevet 21. oktober 2013 Det er nok helt normalt. Jenta mi snakket i hele setninger da hun ble to (fem-seks ord). Fikk høre at hun var tidlig ute. Men synes du skal være stolt av jenta di:-) Du har en veldig flott tid fremfor deg: du vil få et lite glimt av hva som foregår inni hodet på ungen din og det er rett og slett fantastisk. Man "blir kjent" med barnet på en helt annen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå