Gå til innhold

Tips til håndkrem for veldig tørre hender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med kulda kommende og hjemmeværende med baby og påfølgende hyppig håndvask, er jeg konstant tørr. Bruker avene cold creme for hender, funker sånn delvis.

Tips til vindunderkrem???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt den til l*Occitane.

Jeg er plaget av veldig tørre hender, men den synes jeg hjelper veldig.

Anonymous poster hash: 93202...7a5
Skrevet

Har du prøvd A-krem? Den fungerte en stund på meg, men ikke nå lenger. Sliter med sandpapirhender selv.

Anonymous poster hash: ae1a3...d9b
Skrevet

Med kulda kommende og hjemmeværende med baby og påfølgende hyppig håndvask, er jeg konstant tørr. Bruker avene cold creme for hender, funker sånn delvis.

Tips til vindunderkrem???

Mary Kay sin. Jeg bruker ingen andre Mary Kay produkter. Den kremen er det eneste som funker, og jeg har prøvd det meste. Den funker på alle andre som prøver den også. Du kan kjøpe den billig på feks ebay eller kjøpe fra lokal Mary Kay konsulent. (anbefaler ikke det egentlig, for de henger på deg som igler i ettertid...)

Anonymous poster hash: 3db86...530

Skrevet

Jeg har atopisk eksem kronisk på fingrene, har hatt sekundærinfeksjon i det - så ganske hissig eksem i dårlige perioder. Har alt av kortisonkremer til ulike stadier av hissighet. Nå er jeg helt fri for eksem etter å ha brukt hendene til å smøre inn magen med Spenol! Helt nydelig!

Anonymous poster hash: 910f7...acf

Skrevet

Sverger også til L´Occitanes håndkremer! Supergode (ikke de som er mest flytende)!

Skrevet

Essex. Kjempebra! Jeg har atopisk eksem og var plaget av vldig tørre hender. Fikk denne anbefalt av hudlege. Billig er den også. Selges på potek, men det kan være du må spørre etter den.

Skrevet

Spa Resource sin med shea og kokos! Den ser liten ut men den er superdrøy. Og prisen er dritfin. 29 kr på Vita.

Anonymous poster hash: 34524...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...