Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Er det noen som ser streken på denne testen? er ny her å lagde ett innlegg tiligere idag men skjønnte ikke hvordan man slettet ting (bildene ble veldig uklare ) så lagde bare ett nytt innlegg Har fått slike tester i flere uker..di er svake men både meg å mannen ser dem hver gang. Dvs hver dag hehe. men fikk negativ clearblue får 2 uker siden. Hadde også en blødning på 3 dager men d er også 2 uker siden å testene er ennå slik som dette. Fødte får 3 mnd siden. Kan hcg ennå være i kroppen etter det? Eller kan det være vi venter nr 2?) takker får svar å tanker ♡ Anonymous poster hash: 10bf4...b4f
frk.mercedes Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Vel, jeg kan såvidt skimte en strek hvis jeg vrir på skjermen og legger godviljen til. Vil nok ikke kalle den der for positiv, heller at den er tørr og man kan skimte der det ville kommet en strek hvis den var positiv
Peispå! Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Ja, må si at testen din virker klarere her enn i den forrige tråden din. Vanskelig å si om dette er en ny graviditet. Siden du har hatt slike tester i en god stund, uten at de blir sterkere, ville jeg ha tatt en HCG prøve til legenkjappest mulig.
millagg88 Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Ja tror jeg skal ta en tur til legen og ta blodprøve heller! syns bare d er merkelig d kommer strek på alle jeg tar. Er vel noe merkelig å få skyggestrek på 30 tester liksom uten at d er noe? Hehe! Men blødde jo 3 dager så kan jo være SA kansje.. virker som bildene er veldig forskjellig fra pc til mobil:/ kjipt! Men men får heller slenge ut bilde viss den blir sterkere er ikke så godt får dere heller og gi tips når bildene ikke blir som di egentli er i virkligjeten:/ men takker får alle svar ★♡♡♡
Gjest candela Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Ta en clearblue digital en gang til å se hvordan den slår ut (så slipper du å tyde streker) mens du venter på legetimen tenker at hcg stigningen skulle ha steget såpass mye på den tiden at det hadde slått ut på clearblue..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Men kan hcg sitte i kroppen 3 mnd etter fødsel noen som vet d? Anonymous poster hash: 10bf4...b4f
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Jepp det skal jeg gjøre candela :* Anonymous poster hash: 10bf4...b4f
Stella&My+2 Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Ser den klart! Slik var min på 9 dpo:) 8+3 i dag:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Kan skimte en strek her, men vil ikke kalle den positiv. Veldig rart om du har testet sånn over lengre tid i så fall! Ta en ny CB digital eller dra til legen.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Stelle&my+2 så bra! å gratulerer så mye Ja har testet sånn i iallfall 3 uker merethe. Merklige greier.. Anonymous poster hash: 10bf4...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå