Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg kaster opp ! Her sitter jeg og ammer dattera mi på 20dager, og jeg finner denne linken lå på fb veggen min. Hva faen er galt med menneskeheten ??? Å gud så dårlig jeg blir. Obs! Grotesk innhold i linken http://livsbildet.blogg.no/1382030848_i_kina_spiser_de_fost.html Anonymous poster hash: 6544f...20e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg nekter å tro at dette er sant. Dette er noe som er fabrikkert av en eller annen syk organisasjon eller noe sånt, hadde dette vært sant ville saken blitt slått opp i media verden over. Tipper mer seriøse journalister har sjekket ut hvor sant dette egentlig er og når de har funnet ut at dette bare er oppspinn har de droppet å sette det på forsiden av de store avisene... Anonymous poster hash: e78ac...082
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Nei, dette er nok bare tull... Hehe Anonymous poster hash: 5c582...292
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Det er forhåpentlig bare tull. Men jeg orket ikke se på bildene likevel. Æsj, så grusomt. Her er en tekst med noe forklaring til linken din: 99% of Chinese would never eat babies, being that it is illegal and highly disgraceful. However, sadly, there were some reported cases.In China, reports about meals made from infant flesh have surfaced from time to time. On March 22, 2003, police in Bingyan, Guangxi Province seized 28 female babies smuggled in a truck from Yulin, Guangxi Province going to Houzhou in Anhui Province. The oldest baby was only three months old. The babies were packed three or four to a bag and many of them were near death-none were claimed by their parents. On the morning of October 9, 2004, a person rifling through the garbage on the outskirts of Jiuquan city in the Suzhou region, found dismembered babies in a dumpster. There were two heads, two torsos, four arms, and six legs. According to the investigation, these corpses were no more than a week old and they had been dismembered after cooking. Although China has laws that prohibit the eating of human fetus, the regime’s forced abortions to ensure the one child policy is strictly adhered to thereby creating many opportunities for these acts to occur. However, please be aware that the Chinese fetus soup story that is circulating online is a hoax. It was actually apart of an art exhibit to protest cannibalism Anonymous poster hash: bef74...64b
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Ingen fare. I Kina spiser de ikke menneskefostre. Bare hunder. Anonymous poster hash: 05485...16d
Edelweis Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Æsj.. skjønner at dette må være tull, men at det har skjedd tilfeller av slike ting i Kina. grose!
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Forferdelig ;( ikke fake,for det har vert på nyhetene på tv2 også
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Dette er jo ekstremt sjelden da. Det er kannibaler overalt, det betyr ikke at det er vanlig.. Anonymous poster hash: 7b24e...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå