Gå til innhold

Vil du ha sex me andre enn ektemannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vil jeg. Jeg drømmer om sex men en kamerat av han. Fantaserer om ham nesten hver natt. Tenker på hvordan det vil være å knulle ham....Ahh ;)

Ander enn meg som vil knulle andre enn ektemannen sin?

Anonymous poster hash: d8b63...9e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg både vil det og har det. En ordning som gjelder oss begge, og som fungerer svært godt! For oss er sex lek og gøy, og ikke noe vi bare har med hverandre.

Anonymous poster hash: f29cf...cbe
Skrevet

Helt ærlig: Nei.

Anonymous poster hash: 9a859...096
Skrevet

...ja. :(

og jeg sliter med dårlig samvittighet for det.

Anonymous poster hash: 0a67e...0e4
Skrevet

Ja, jeg både vil det og har det. En ordning som gjelder oss begge, og som fungerer svært godt! For oss er sex lek og gøy, og ikke noe vi bare har med hverandre.

Samme her i huset, selv om min mann mener det er nok med meg så trenger jeg variasjon. Og så lenge jeg har lov av han holder jeg på som jeg gjør.

Anonymous poster hash: 50b3a...e9a

Skrevet

Hvordan gjør dere det da? Har der faste som dere ligger med?

Ble litt nyskjerrig nå. Fin ordning synes jeg ;)

Anonymous poster hash: d8b63...9e2
Skrevet

Nei. Har helt ærlig bare lyst på kjæresten min. Synes selvfølgelig andre menn kan være tiltrekkende, men når det kommer til sex, så er det kjæresten jeg tenner på og fantaserer om når jeg masturberer.

Anonymous poster hash: ca13c...f21

Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt samvittighet til..ville ikke hatt det heller, helt ærlig :)

Skrevet

Har aldri vært utro, men det var farlig nær en gang. Fantaserer ofte om andre menn.

Anonymous poster hash: a443d...dd7

Skrevet

Med mine fittefiser etter fødsel - nei! 

Anonymous poster hash: 5e03b...64e
Skrevet

Nei. Vi har det godt vi. Variasjon, spenning og lidenskap. Alt i en pakke. Har bare hatt ham i 9 år nå straks og har ikke vurdert noen andre den tiden. *gode mannen min*

Skrevet

Nei det har jeg ikke lyst til faktisk. Ble etterhvert voksen jeg også. Jeg bruker ikke tid eller energi på å tenke på andre. Ikke noe negativt om dere som har slike ordninger, men for meg finnes det bare en. Det er han jeg tenner på og tenker på :)

Skrevet

Nei. Han er en super elsker.

Anonymous poster hash: dd269...6c2

Skrevet

Vi har både faste partnere, sammen og hver for oss. Senest i helgen var jeg på by'n, fikk øye på en kjekkas og ble med han. ;)

Skrevet

En skjelden gang, som et avbrekk og noe annerledes. Det har vi også en åpning for, ikke at vi benytter oss av det jevnlig og ofte, men han har had sex med to andre kvinner og jeg med to andre menn i løpet av forholdet.

Diskresjon, beskyttelse, et legebesøk og full ærlighet om det er påkrevd fra oss begge. Ingen av oss er sjalu, elsker hverandre høyt g har et svært godt samliv på alle måter.

Anonymous poster hash: bdea6...e2a

Skrevet

Det hender jeg drømmer om sex med naboen:p

Men når jeg våkner khennes tanken helt feil ut, heldigvis:)

Anonymous poster hash: 2256c...e98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...