Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Vi venter baby på våren, har så smått begynt å tenke på navn.. Vil gjerne ha innspill på de navnene vi har på listen så langt Skriv gjerne en kommentar til hvert navn:) Embla Olivia Noelia Albertine Madicken Anonymous poster hash: ee934...1c0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Dette med navn går jo mye på assosiasjoner og smak og behag... men jeg prøver meg Embla Liker det godt, ikke for mye brukt, ikke for sært og ikke for "kult". Olivia Kjenner mange Oliviaer, men navnet er fint. Noelia Ukjent for meg, liker navnet men det kan nok bli litt tungvint å uttale... Albertine Liker jeg veldig godt. Madicken Her blir assosiasjonene store Litt for svensk for meg. Mange fine navn her. Bruk god tid og ikke vær så redde for å sitter igjen med et par navn når babyen har kommet til verden. Jeg har god erfaring med å vente å "se" hvilket navn som føles riktig på den lille. Anonymous poster hash: 494af...314
Miss Mamma Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Embla - liker det og har vurdert det selv. Olivia - var det jenta mi egentlig skulle hete helt til vi fant det navnet ho har nå en uke før fødsel. Noelia - Litt spesielt, falt ikke i smak i min munn. Albertine - Gammel og sterkt jentenavn, klinger bra. Madicken - Ville ikke valgt det, ene å alene pga barnefilmene.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Albertine er en klar favoritt! Anonymous poster hash: 630c8...4db
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Du må huske nå at dette er KUN mine meninger da :-) ja, jeg vet du spurte om våre meninger. Bare håper du ikke blir skuffet. Dere må velge det dere synes er finest. Embla- kjenner en hund som heter dette.. Olivia- kjempefint Noelia- også kjempefint! Albertine- blir for likt albatross..;-) Madicken- kjempefint Anonymous poster hash: a5cbf...254
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Embla- kult, men jeg tenker på embla kremen. Olivia-ganske fint Noelia -sært for meg Albertine -spesielt Madicken-ganske fint Anonymous poster hash: f8545...6c5
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Albertine Vakkert og spesielt,helt klart min favoritt. Olivia er pent. De andre er ikke min smak
Love my kidz Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Liker kun Olivia, de andre er for sære etter min smak.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Albertine Olivia! Anonymous poster hash: b476e...055
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Takk for alle svar :-) noen flere? Anonymous poster hash: ee934...1c0
Bustetroll Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 Vi venter baby på våren, har så smått begynt å tenke på navn.. Vil gjerne ha innspill på de navnene vi har på listen så langt Skriv gjerne en kommentar til hvert navn:) Embla Olivia Noelia Albertine Madicken Anonymous poster hash: ee934...1c0 Embla -- bedøveleskrem før blodprøve ! Olivia - Liker det godt Noelia -- Hjemmesnekra? Aldri hørt om Albertine -- Grusomt.... Madicken --- Barnetv, eller svensk unge
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #13 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg kjente ei fantastisk jente som het Noelia Hun var spansk så det er i allefall et spanskt navn. Hun døde av kreft som hun kjempe med i mange år. Får jeg en datter til så skal jeg jammen meg kalle hun Noelia. Anonymous poster hash: 61c8c...701
beibilykke Skrevet 21. oktober 2013 #14 Skrevet 21. oktober 2013 Tja. Av de forslagene lilte jeg Olivia best. Det har vi på listen og,men blir egentlig mer og mer usikker på det navnet.. ; p. Embla helt ok men ville aldri valgt det selv Albertine egentlig ganske kult.ville ikke tenkt noe negativt om det Madicken et absolutt NEI NOELIA var bare veldig rart
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #15 Skrevet 21. oktober 2013 Jobber selv i helsevesenet, og var redd for sammenligningen med emla krem;) hi Anonymous poster hash: ee934...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå