Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 ??? Anonymous poster hash: 3d5ca...271
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har da ikke dårlig selvtillit! Hvem har innbilt deg det? Anonymous poster hash: 1d101...b64
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har to eldre søstre, som alltid har vært veldig flinke til alt mulig. Ikke minst til å påpeke min udugelighet. Anonymous poster hash: 8356c...53f
Love my kidz Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Ble ledd av og utfryst på skolen fordi jeg hørte dårlig. Ble sett på som annerledes. Det sier seg selv at da går det ut over selvtilliten
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg er overvektig. Har også en kusine som jeg alltid har sammenlignet meg med. Hun fikk bare 6'ere på skolen, jeg fikk 3, 4 om jeg var virkelig heldig. Jeg har ikke klart å fullføre noen utdannelse, hun er snart ferdig utdannet noe stort noe. Nå har jeg tatt meg selv i nakken og begynt å gjøre noe. Trene, spise mindre søtt og mer sunt. Fokusere på de positive tingene med meg. Det er faktisk en del, til tross for både overvekt, lite skolelink og ingen utdannelse. Jeg er god i jobben min i det minste. Anonymous poster hash: e5cfa...d4f
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg ble mobbet og utestengt i tre år på barneskolen, og jeg tror nok det er mye av grunnen til at jeg har dårlig selvtillitt. Men jeg er i tillegg sjenert av person, så det hjelper ikke. Jeg er meg selv når jeg er sammen med gode venner, og har da ingen problemer med sjenansen. Har heller ikke problemer med sjenansen rundt "bekjente", men er ikke den som åpner munnen mest i slike sammenhenger.. MEn i jobbsammenheng f.eks, hemmer det meg veldig. Så mye at jeg av og til føler for å si opp, fordi jeg aldri føler jeg gjør en god nok jobb... Anonymous poster hash: 12005...eae
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Fordi jeg hadde en ex som psyket meg ned i 5 år. Har blitt kalt dum, fitte, feit osv. Når det ble slutt og jeg hadde gått ned noen kilo ( Ca 2 år etterpå) yppet han å spørre meg om jeg hadde spiseforstyrrelser, mens han selv sikkert hadde gått opp 15 kilo da! Har en ny samboer nå og han er fantastisk. Men følelsen av å¨aldri være god nok vil nok alltid være der. Anonymous poster hash: 3c064...364
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg fikk høre på barneskolen og ungdomsskolen av andre elever at jeg var stygg. Nå er jeg 26 år å har fortsatt veldig dårlig selvtillit. Jeg har også lærevansker,noe som aldri ble gjort noe med så har også dårlig selvtillit når det gjelder å begynne på utdannelse. Jeg har hele tiden sagt til meg selv at jeg er for dum til å klare å gjennomføre utdannelse,for har veldig problemer med å lære meg nye ting. Likevel har jeg så sett frykten i øynene å faktisk begynt på skolen igjen! Jeg merker særlig når vi skal ha prøver at da mister jeg motivasjonen å får lyst å droppe ut fordi jeg ikke får det til. Jeg kan lese gjennom det 20 ganger med husker fortsatt ikke hva jeg har lest. Men jeg nekter å gi opp denne gangen Anonymous poster hash: 7c05c...f42
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Hvem sier at jeg har det? Alt dreier seg faktisk ikke om deg! Anonymous poster hash: c5ce8...2a4
Subwoofer Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Hvem sier at jeg har det? Alt dreier seg faktisk ikke om deg! Anonymous poster hash: c5ce8...2a4 Det sa jeg heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har dårlig selvtillitt for har en far som har kommentert kropp, utseende, skoleprestasjoner hele livet mitt så og si. Eller spesielt siden jeg begynte å legge på meg pga jeg tok skilsmissen tungt og ny stemor som drev psykisk terror. Min far sa hele tiden at jeg måtte bli tynn og gjør det egentlig enda som gjør at jeg har ett dårlig selvbilde når det kommer til kropp. Hvis jeg fikk M+ eller S som karakter på skolen (ungdomsskolen) så fikk jeg spørsmålet om hvorfor jeg ikke fikk S+ osv...få mer en alt rett. Så hele tiden følelsen av å ikke være god nok må jeg vel si er grunnen til min dårlige selvtillitt nå. Er akkurat i datefasen med en ny fantastisk mann nå, men tar meg selv i å tvile på meg selv hele tiden og skjønner av og til ikke hvorfor han liker meg.. Anonymous poster hash: 94a1c...cf2
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #13 Skrevet 21. oktober 2013 Føler jeg mangler sosiale egenskaper som smalltalk og korrekt oppførsel blant "litt kjente" og ukjente.. De jeg kjenner GODT, går det osm regel greit med.. men igjen, føler mine evner til og holde en samtale i gang er for dårlig og føler noen gang jeg har vært "for åpen", andre gang føler jeg at jeg har vært for "lukket"....Begge deler, like ille.......... Anonymous poster hash: ea938...bde
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #14 Skrevet 21. oktober 2013 Hvem sier at jeg har det?Alt dreier seg faktisk ikke om deg! Anonymous poster hash: c5ce8...2a4 Det sa jeg heller ikke. Jenter! Jenter! La oss nå holde oss for gode til å gjøre en anti-mobbe-tråd om til en mobbe-tråd. Ja da, det var et lite forsøk på et ha-ha fra deg SW. Vi fikk med oss det. Prøv nå å være med på å bygge opp folk, det er det som er intensjonen med tråden. Overse de som eventuelt tråkker på deg. De er ikke verdt det. Overse betyr ikke "svar stygt tilbake". Anonymous poster hash: a50c8...d8a
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. oktober 2013 #15 Skrevet 21. oktober 2013 mobbing fra jeg startet til jeg sluttet på skole, men merker at selvtilliten har økt betraktelig de siste 2 årene
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #16 Skrevet 21. oktober 2013 ble fortalt daglig gjennom 10 år hvor dum jeg var og hvor uønsket jeg var, dette ballet på seg og gikk etterhvert også på utseende, feit, feil klær, osv osv. er også døv (sterkt tunghørt den gangen) dette ble ikke oppdaget før slutten av barneskolen. jeg ble oppfattet som sær fra før av, etterpå ble jeg virkelig sær! hovedsaklig var det lærerne mine som var verst, og som sakte men sikkert dro med seg samtlige elever i klassen og etterhvert andre klasser både oppover og nedover. hjemme fikk jeg kjeft fordi jeg lot meg bli mobbet, jeg hadde ikke sjanse til å forklare omfanget og min mor hadde dermed ikke mulighet heller til å forstå. har liten tillit til mennesker pr i dag og veldig få jeg slipper skikkelig innpå meg. samtidig som jeg sliter fysisk med ekstrem tretthet/ utmattelse. Anonymous poster hash: 286dc...9f4
CaptainHindsight Skrevet 21. oktober 2013 #17 Skrevet 21. oktober 2013 Mobbing, dårlig forhold til faren min og dårlige ekskjærester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå