Gå til innhold

Fremmed fyr tok bilde av barnet mitt i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på straks 3 år og jeg var ute å gikk søndagstur i dag, vi var på vei opp til mine foreldre.

Så går vi forbi en engelsktalende mann, med spansklignende utseende.

På armen har han et stort kamera hengende, og når vi går fordi vinker sønnen min og roper " hei hei".

Da vinker mannen tilbake og tar minst 4 bilder raskt etter hverandre av gutten min, før han kjapt forsvinner inn i et hus.

Jeg er ikke hysterisk, og heller ikke snerpete.

Men jeg likte likevel ikke at en fremmed mann tok bilder av mitt barn, uten å spørre.

Og hvorfor? Hva skal han med bilder av mitt barn?

Ja, dere har lov å si at jeg overreagerer. Men jeg klarer ikke slutte å tenke på det.

Anonymous poster hash: 278b8...580
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville også ha reagert på det!

Anonymous poster hash: 3548c...aff
Skrevet

Vi opplevde at en som gikk forbi hagen vår var på vei til å ta bilder av barna våre og da ga vi klar beskjed om at han ikke fikk lov til å gjøre det. De var godt påkledd og det ville ikke vært bilder som kan misbrukes på noen måte, men som deg, HI, syns jeg ikke at noen skal drive å ta bilder av barna mine uten at jeg vet hva de skal brukes til.

Anonymous poster hash: a6b68...720
Skrevet

Det hadde jeg også reagert på!! ikke rart du reagerte sånn i det hele tatt!! 

Skrevet

Vi opplevde at en som gikk forbi hagen vår var på vei til å ta bilder av barna våre og da ga vi klar beskjed om at han ikke fikk lov til å gjøre det. De var godt påkledd og det ville ikke vært bilder som kan misbrukes på noen måte, men som deg, HI, syns jeg ikke at noen skal drive å ta bilder av barna mine uten at jeg vet hva de skal brukes til.

Anonymous poster hash: a6b68...720

Nei det er nettopp dette jeg mener. Altså, jeg ville jo aldri tatt bilder av andres barn :(

Anonymous poster hash: 278b8...580

Skrevet

Jeg er helt enig i at det er frekt!!

På den andre siden så tror jeg at du kan slappe helt av, det er nok ikke noe farlig....

Skrevet

Jeg hadde også reagert på det. Er det lov, sånn uten videre?

Og det er jo enda rarere at han løp og gjemte seg.. Hadde det vært noe spesielt kunne han jo spurt først, eller noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...