Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Er d nuss og kos, følge med på rommet og bre dyna over? Eller er det et vanlig "god natt" fra der du befinner deg, og så finner barnet veien til rommet selv ? Anonymous poster hash: ef77e...d34
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Hun pusser tennene selv og tusler opp på rommet sitt alene. Innimellom ber hun meg komme opp så vi kan ligge og prate litt sammen før hun skal sove, men vanligvis leser hun bok eller skriver i dagboken den halvtimen fra hun må i seng til hun skal legge seg for å sove. Savner litt kosen, det å lese sammen eller bare være nær, men det er tiåringen selv som ønsker det slik... Anonymous poster hash: 00500...4d5
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Hun pusser tennene, tar på nattkjole og kommer å gir oss en klem før hun legger seg i seng og leser 15-20 min. Anonymous poster hash: 93dc4...182
Honningmelon Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Han pusser tenner og kler av seg. Kommer så ut i stua for en klem før han går på rommet.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Hun er 11. Ordner seg på badet selv, somler, somler, somler... Så legger hun seg, før jeg kommer inn, koser, sier natta og pakker henne inn. Koselig! Anonymous poster hash: 7b592...f6b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Min 10 åring pusser tenner og så leser jeg ofte for både han og 8 åringen i en bok før jeg følger han til rommet hvor jeg synger for han og prater litt før han legger seg til å sove. Nå i det siste har han også begynt med at jeg skal klø han og massere han litt før han sovner:-) Og så klemmer jeg han og kysser han på kinnet. Tenkte faktisk på det i går kveld etter jeg hadde lagt han at jeg er veldig glad for at han fortsatt ønsker å bli klemmet på og kost med av mammaen. Den tiden er vel snart forbi selv om jeg håper det blir leeeenge til:-) Anonymous poster hash: 6c2d9...710
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Han steller seg på badet, gir meg nattakos også følger faren han på rommet og gir ham nattakos mens han pakker ham inni dyna. Anonymous poster hash: 228d7...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå