Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Ikke har jeg dårlig råd og er normal slank,men har alltid for lite bukser. Sliter virkelig med å finne bukser som sitter. Enten blir de for løse eller noen ganger for stramme etter noen vask, sannheten er vel at jeg ikke orker bukser som sitter som pølseskinn.. Når jeg ser andre +/minus min alder ( er nettopp blitt 30) så ser jeg ofte at dongeribukser og bukser generelt er ekstremt slim fit stramme?? Hvordan orker dere så stramme bukser? Jeg har vel 5-6 dongeribukse og 2 fin bukser. Thats it. Sliter alltid med å få buksene rene før det er tomt i skapet. Hva andre bukser kan jeg egentlig kjøpe meg?? Joggebukser mister jo fasongen....og kan ikke gå med det på jobb. Har altså 5-6 dongeri bukser kun, og 4 av dem er samme merke og samme farge da jeg kjøpte like når jeg endelig fant noen...dette var på cubus. TIPS mottas!! Hvilken butikker handler dere i? Kan ikke ha bukser som er stramme over hælen da jeg ikke får de over hælen nesten... Bruker ca M eller 38 i bukser. Anonymous poster hash: 553b4...d7e
Elsker livet Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Syns ikke du har så lite bukser, med 5-6 + 2 skulle det vel ikke være noe problem å få de rene i tide? Eller bytter du bukse hver dag og vasker en gang i uka? Jeg syns ofte de buksene som er slim fit er veldig gode selv om de er stramme. Det er masse strech og om jeg fremdeles var myk nok kunne jeg gåt u ti spagat i de buksene. Har slike bukser fra Kappahl, Ellos og vero moda.
☆☆☆ Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 8 bukser som passar er vel ikkje lite? Vil seie du har betre utval enn dei som har 15 der 2-3 passar godt (som ikkje er uvanleg). No for tida har eg ei bukse som passar og ei som "går an". Gledar meg til graviditeten er over
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Er vel kanskje 4 dongeri bukser da og 2 fin bukser. Så 6 stk...... HI Anonymous poster hash: 553b4...d7e
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Kjøp jeans med superstrech! De finnes både på h&m og vero moda + bik bok. Ikke være redd for å handle på bik bok selv om du er blitt 30! Der har de noen virkelig gode jeans med supermye strech! Til og med damer i 50 årene kjøper jeans der. Anonymous poster hash: 2361b...ab2
☆☆☆ Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Bukser er diverre sjeldan designa for skandinaviske kroppar Sjølv ser eg ok ut i lee marion og hm loyal. Thats it, eigentlig.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Kjøp jeans med superstrech! De finnes både på h&m og vero moda + bik bok. Ikke være redd for å handle på bik bok selv om du er blitt 30! Der har de noen virkelig gode jeans med supermye strech! Til og med damer i 50 årene kjøper jeans der. Anonymous poster hash: 2361b...ab2 Men de er sååå stramme nede altså. Jeg har ganske bred hæl, og mange slike bukser får jeg ikke over hælen med mindre jeg ligger på gulvet å drar de av..... Liker best dongeri med rett ned bein, ikke sving ut altså, men føler også at lårene blir så svære i sånne ultra stramme bukser.......... Anonymous poster hash: 553b4...d7e
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Prøv super flex på bikbok! Anonymous poster hash: d1171...2da
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Om du ikke liker de fra bikbok så hadde jeg gått for de på h&m De er veldig gode. Anonymous poster hash: 2361b...ab2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har 3 dongeribukser, hvor to er like, og to joggebukser, hvor jeg kun liker den ene. Jeg liker ikke å gå i noen av dongeriene, da jeg er nødt til å gå med noen som rekker til over navlen (har to like fra Only med glidelås bak, slim, og en fra Lindex som er mer slakk, men veldig fin på), fordi de faller ned om ikke. Jeg liker ikke at noe sitter stramt over magen, da jeg har mye magevondt. Jeg synes mao at du har mange bukser å velge mellom?! Anonymous poster hash: 867c6...b3e
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Prøv super flex på bikbok! Anonymous poster hash: d1171...2da OK! Skal kikke i uken etter super flex...pris? Anonymous poster hash: 553b4...d7e
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 Superflex på BikBok er helt syke! Jeg tror nok du får de over hælen for å si det sånn :-) Anonymous poster hash: a9a30...912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå