Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Skal selge min Emmaljunga Edge Duo vogn fra 2008 i navy.. Pent brukt, følger med exclusive stelleveske og fleece vinterpose.... Ny pris blir jo dette godt over 10 000 kr, men hva bør jeg forsøke å selge for? 50% eller mindre? Noen forslag? Anonymous poster hash: 0f531...101
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 For en 5 år gammel vogn tipper jeg du kan få 1000 kr, kanskje 2000 kr hvis du er heldig. Brukte stellevesker og fleeceposer tror jeg ikke du kan regne med å få noe særlig for i det hele tatt. Anonymous poster hash: 45377...97f
Ziiona Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Enig med personen over. En så gammel vogn er ikke verdt mye.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Ok, takker for svar! Vil nok prøve å legge den ut for litt mer og heller være åpen pruting..... Anonymous poster hash: 0f531...101
Brennheite Badeand Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Du kan jo prise den nøyaktig som du vil, men om du skal ha noe håp om å få solgt den ville jeg nok prøvd på max 3000. Ett og to år gamle vogner går gjerne til ca halv pris.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Hvorfor spør du egentlig når du allerede har bestemt deg? Åh blir så frustrert over de som overpriser brukte ting. Du får en NY vogn for 5000,- altså. MAX 3000,- for den vogna, selv da burde du være åpen for pruting. Den er tross alt 5 år gammel! Anonymous poster hash: 5d895...a38
Ziiona Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Du får spørre deg selv hvor mye du ville betalt for noe som er 5 år gammelt. Det er ikke lengre reklamasjonsrett på den til forhandler når den er så gammel, så hvis det skjer noe må man enten koste på i dyre dommer eller kjøpe ny. Siden vogna er såpass gammel, er den da brukt til 2 barn? I tilfelle er det nok en del slitasje på de ulike ledd og fjæring. Jeg hadde ikke vært komfortabel med å ha barnet mitt (det kjæreste jeg har) i noe det ikke er noe garanti for holdbarhet på. Det tror jeg ikke du ville gjort heller. Av denne grunnen er ikke vognen verdt noe spesielt. Det er altfor mange som tenker på hva man selv betalte, og ikke hvor mye en vare faktisk er verdt i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Hvis den er pent brukt uten skader og slitasje, så kan du prøvde deg på 3000,- synes jeg. Mindre hvis den bærer preg av å være mye brukt. Anonymous poster hash: f5d49...745
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 En 5 år gammel vogn er du heldig om du får solgt som sovevogn, en som bare skal stå i barnehagen, og det er ikke folk villig til å betale mer enn 1500, max 2000 kr for. Tror du skal lete lenge etter noen som vil kjøpe en 5 år gammel vogn som hovedvogn til babyen sin og betale halv pris for den. På Finn ligger det flust av vogner som er 1-2 år gamle som selges til halv pris og originalkvittering medfølger så man kan klage om det dukker opp fabrikasjonsfeil. Anonymous poster hash: bba6a...3db
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Hvorfor spør du egentlig når du allerede har bestemt deg? Åh blir så frustrert over de som overpriser brukte ting. Du får en NY vogn for 5000,- altså. MAX 3000,- for den vogna, selv da burde du være åpen for pruting. Den er tross alt 5 år gammel! Anonymous poster hash: 5d895...a38 Ja man får en NY vogn til 5000 kr, men IKKE en emmaljunga med masse ekstrautstyr! Og jeg skriver jo at jeg vil legge meg litt over det som ble foreslått (altså 2000 kr) og være åpen for pruting - er da ikke helt idiot heller da... Jeg legger den nok ut for 3000 kr så får vi se... Og hvorfor i all verden være irritert over de som "overpriser" brukte ting - en ting er verdt akkurat så mye som noen er villig til å betale for den! Så om noen vil betale meg 5000 for vogna sier jeg pent ja takk!!!! Takker for svar, var nok uklar i første innlegg - har ingen forventning om å få 50% av full pris, men lurte mer på hvor mye under det jeg burde legge meg..... Anonymous poster hash: 0f531...101
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Hvorfor spør du egentlig når du allerede har bestemt deg? Åh blir så frustrert over de som overpriser brukte ting. Du får en NY vogn for 5000,- altså. MAX 3000,- for den vogna, selv da burde du være åpen for pruting. Den er tross alt 5 år gammel! Anonymous poster hash: 5d895...a38 Ja man får en NY vogn til 5000 kr, men IKKE en emmaljunga med masse ekstrautstyr! Og jeg skriver jo at jeg vil legge meg litt over det som ble foreslått (altså 2000 kr) og være åpen for pruting - er da ikke helt idiot heller da... Jeg legger den nok ut for 3000 kr så får vi se... Og hvorfor i all verden være irritert over de som "overpriser" brukte ting - en ting er verdt akkurat så mye som noen er villig til å betale for den! Så om noen vil betale meg 5000 for vogna sier jeg pent ja takk!!!! Takker for svar, var nok uklar i første innlegg - har ingen forventning om å få 50% av full pris, men lurte mer på hvor mye under det jeg burde legge meg..... Anonymous poster hash: 0f531...101 Masse ekstrautstyr, mener du da stelleveska og fleeceposen, eller er det mer utstyr som selges med? Anonymous poster hash: 4488a...b5f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 Hvorfor spør du egentlig når du allerede har bestemt deg? Åh blir så frustrert over de som overpriser brukte ting. Du får en NY vogn for 5000,- altså. MAX 3000,- for den vogna, selv da burde du være åpen for pruting. Den er tross alt 5 år gammel! Anonymous poster hash: 5d895...a38 Ja man får en NY vogn til 5000 kr, men IKKE en emmaljunga med masse ekstrautstyr! Og jeg skriver jo at jeg vil legge meg litt over det som ble foreslått (altså 2000 kr) og være åpen for pruting - er da ikke helt idiot heller da... Jeg legger den nok ut for 3000 kr så får vi se... Og hvorfor i all verden være irritert over de som "overpriser" brukte ting - en ting er verdt akkurat så mye som noen er villig til å betale for den! Så om noen vil betale meg 5000 for vogna sier jeg pent ja takk!!!! Takker for svar, var nok uklar i første innlegg - har ingen forventning om å få 50% av full pris, men lurte mer på hvor mye under det jeg burde legge meg..... Anonymous poster hash: 0f531...101 Masse ekstrautstyr, mener du da stelleveska og fleeceposen, eller er det mer utstyr som selges med? Anonymous poster hash: 4488a...b5f Det følger også med koppholder, handlenett og ekstra regntrekk..... Masse er en relativ størrelse og for meg er dette masse..... Anonymous poster hash: 0f531...101
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 3000 kr hvis den er veldig pent brukt Anonymous poster hash: 69ff1...9e9
Edie Britt Skrevet 20. oktober 2013 #14 Skrevet 20. oktober 2013 Den er faktisk 6 år gammel hvis man regner med 2013 som jo snart er forbi. Halv pris av halv pris synes jeg er max.. Men du velger jo selvfølgelig helt selv hva du legger den ut til.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #15 Skrevet 20. oktober 2013 Kan jeg få se annonse?Er kanskje interessert om du selger den for 3.000 kr Spørs hvilket understell da. Anonymous poster hash: 6e81b...c64
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #16 Skrevet 20. oktober 2013 Kan jeg få se annonse? Er kanskje interessert om du selger den for 3.000 kr Spørs hvilket understell da. Anonymous poster hash: 6e81b...c64 Har ikke lagt den ut enda.. Er sports understell.... Tenker å selge den lokalt for gidder ikke styr med å sende så om du ikke bor i Rogaland er det lite aktuelt... Anonymous poster hash: 0f531...101
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #17 Skrevet 20. oktober 2013 Kan jeg få se annonse? Er kanskje interessert om du selger den for 3.000 kr Spørs hvilket understell da. Anonymous poster hash: 6e81b...c64 Har ikke lagt den ut enda.. Er sports understell.... Tenker å selge den lokalt for gidder ikke styr med å sende så om du ikke bor i Rogaland er det lite aktuelt... Anonymous poster hash: 0f531...101 Oi, da er jeg hvertfall interessert! Min mor bor i Rogaland, og hun kan garantert hente den for meg isåfall. Men vil gjerne se den, og høre hvilken pris du bestemmer deg på. Følger det med både bag og sportsdel? Anonymous poster hash: 6e81b...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå