Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #51 Skrevet 20. oktober 2013 det kom ingen hit? Anonymous poster hash: 98d85...c5f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #53 Skrevet 20. oktober 2013 det kom ingen hit? Anonymous poster hash: 98d85...c5f Ringer du 820 44 110 gir du 200 kr. Anonymous poster hash: 91e97...502
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #54 Skrevet 20. oktober 2013 VeldiG sjeldent noen kommer ut på gården her så hadde ikke klart noe. Men noen kom og fikk det vi hadde i lommeboka 50-100 kr... Vi har deltatt på aksjoner i år, gått fire dager med bøsse. Og deltatt på loppemarked, kjøkkentjeneste til inntekt osv så har litt bedre samvittighet enn om jeg hadde droppet det. Anonymous poster hash: 1b0df...dc0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. oktober 2013 #55 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Glemte hele greiene, så det var dårlig med kontanter i hus, men de fikk nå de 237 kr vi hadde liggende. Har ringt og gitt 200 kr også. Til vanlig gir jeg også 175,- pr mnd til Leger Uten Grenser over autogiro, det er en organisasjon jeg har sansen for, så jeg har valgt å støtte dem fast. Endret 20. oktober 2013 av LillaGorilla♥♥
Niccolina Skrevet 20. oktober 2013 #56 Skrevet 20. oktober 2013 Har kr 5,- i småmynt så kommer de da jeg er hjemme får de kun det. Ikke meningen å være grisk men vi må bruke det vi har råd til. I år som i fjor. I fjor fikk de kr 25,-
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #57 Skrevet 20. oktober 2013 Hadde 35 kr i lommeboken. Det ble det. Anonymous poster hash: b53f7...ea0
Musemorbr / Skrevet 20. oktober 2013 #58 Skrevet 20. oktober 2013 47kr. Holdt tilbake 2kr, fordi jeg egentlig hadde lovet gutten vår penger til sparegrisen. Ga ellers det jeg kunne gi akkurat nå. Skulle ønske jeg hadde mange tusen, for dette er en av de sakene som står mitt hjerte nærmest. Heldigvis er man ikke begrenset til kun denne tvaksjonen. Det er en sak man kan fortsette å støtte helt til det kommer en fornuftig kur.
soleia Skrevet 20. oktober 2013 #60 Skrevet 20. oktober 2013 Raska saman 130 kroner som var det vi hadde i kontantar. Har fleire prosjekt me støttar med månadlege summar. Eg er motsett av kengumamma, og støttar mest det som går til andre land der dei treng det enno meir.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #61 Skrevet 20. oktober 2013 I år blir det nok 500 kr. Vi støtter gjerne lokale og nasjonale arrangementer, som kreftsaken og årets tv-aksjon. De årene tv-aksjonen går til bistand i andre land, gir vi ikke.Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 53d72...96f Fordi vi mener det er viktigere å hjelpe de som trenger det her hjemme. Organisasjoner som Leger uten grenser og Amnesty gjør mye bra, men så lenge det finnes tusenvis av folk og saker her hjemme som trenger hjelp og støtte, velger vi å støtte dette i stedet. Vi et faste givere til kreftforeningen, LHL og Mental helse, og årets tv-aksjon er akkurat i vår målgruppe for ting vi støtter. I tillegg støtter vi alltid lokale lag og foreninger som korpset og idrettslaget. Ja, DET er jo fornuftig!! Bare støtte oss rike nordmenn i stedet for de som VIRKELIG trenger hjelp: Barn i krig og fattigdom, for eksempel.. Det er jo bare flaks at vi er født i rike Norge. Synes det er bra egoistisk å bare støtte sine egne i vårt rike, lille land! Anonymous poster hash: b8b44...1f8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #63 Skrevet 20. oktober 2013 I år blir det nok 500 kr. Vi støtter gjerne lokale og nasjonale arrangementer, som kreftsaken og årets tv-aksjon. De årene tv-aksjonen går til bistand i andre land, gir vi ikke.Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 53d72...96f Fordi vi mener det er viktigere å hjelpe de som trenger det her hjemme. Organisasjoner som Leger uten grenser og Amnesty gjør mye bra, men så lenge det finnes tusenvis av folk og saker her hjemme som trenger hjelp og støtte, velger vi å støtte dette i stedet. Vi et faste givere til kreftforeningen, LHL og Mental helse, og årets tv-aksjon er akkurat i vår målgruppe for ting vi støtter. I tillegg støtter vi alltid lokale lag og foreninger som korpset og idrettslaget. Ja, DET er jo fornuftig!! Bare støtte oss rike nordmenn i stedet for de som VIRKELIG trenger hjelp: Barn i krig og fattigdom, for eksempel.. Det er jo bare flaks at vi er født i rike Norge. Synes det er bra egoistisk å bare støtte sine egne i vårt rike, lille land! Anonymous poster hash: b8b44...1f8 For oss er det fornuftig og riktig. Så lenge det finnes kreft, psykiske lidelser, fattigdom blant barn og voksne her hjemme, ja da er det mye viktigere for oss å støtte dette. Her ser vi at pengene kommer til nytte, at barn får dra på ferie, at psykisk syke får et dagtilbud, at kreftsyke får meningsfylte dager med positive aktiviteter og at det blir brukt penger på forskning. Hva du velger å støtte, spiller ingen rolle for meg. Vi støtter det vi mener er viktig, og det som har verdier som er viktig for oss. Det virker da som det spiller en stor rolle for deg hva andre støtter, jamfør innlegget til hun som ikke støtter TV-aksjonen. Anonymous poster hash: 8d313...205
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #64 Skrevet 20. oktober 2013 Kr 0,- siden de ikke kunne gi meg ett svar når jeg mailet de forigje mnd. Lurte på hvor mye som gikk til administrasjon i kr/prosent. Beklager er sikkert feilt laga. Men leger uten grenser har fått sine faste 5000,- Og kirken har fått sine 5000,- + litt til diverse organisasjoner. Anonymous poster hash: 1f9db...ecb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #65 Skrevet 20. oktober 2013 I år blir det nok 500 kr. Vi støtter gjerne lokale og nasjonale arrangementer, som kreftsaken og årets tv-aksjon. De årene tv-aksjonen går til bistand i andre land, gir vi ikke.Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 53d72...96f Fordi vi mener det er viktigere å hjelpe de som trenger det her hjemme. Organisasjoner som Leger uten grenser og Amnesty gjør mye bra, men så lenge det finnes tusenvis av folk og saker her hjemme som trenger hjelp og støtte, velger vi å støtte dette i stedet. Vi et faste givere til kreftforeningen, LHL og Mental helse, og årets tv-aksjon er akkurat i vår målgruppe for ting vi støtter. I tillegg støtter vi alltid lokale lag og foreninger som korpset og idrettslaget. Ja, DET er jo fornuftig!! Bare støtte oss rike nordmenn i stedet for de som VIRKELIG trenger hjelp: Barn i krig og fattigdom, for eksempel.. Det er jo bare flaks at vi er født i rike Norge. Synes det er bra egoistisk å bare støtte sine egne i vårt rike, lille land! Anonymous poster hash: b8b44...1f8 Bare en tanke: Forskning gjort her i landet om det er demens, kreft eller annet, vil jo komme resten av verden til gode også. Anonymous poster hash: 6f691...c5d
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #66 Skrevet 20. oktober 2013 200 kr. Anonymous poster hash: e39a3...35a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #67 Skrevet 20. oktober 2013 Vi var ikke hjemme da de kom, så vi ringte inn til et nr og gav automatisk 200 kr. Anonymous poster hash: 20ef4...5c5
Englenemine Skrevet 20. oktober 2013 #68 Skrevet 20. oktober 2013 Hadde glemt at det var så hadde kun 30kr i cash , har vært på loppis og brukt opp kontanter. Men støtter leger uten grenser, sos barnebyer og kirkens nødhjelp ofte ved å betale litt her og der på giroer jeg får i posten så det er ikke for at jeg ikke pleier å gi jeg gav så lite. Er og stor tilhenger av de forskjellige symbolske gavene til organisasjonene barna mine har fått sånne hver bursdag og jul i tilleg til gaver de har ønsket seg
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #69 Skrevet 20. oktober 2013 50,- hadde ikke mere kontanter Anonymous poster hash: 788fe...c49
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #71 Skrevet 20. oktober 2013 de kom aldri her !? så det ble 214 kr på isbilen for ungene ;D Anonymous poster hash: 84950...586
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #72 Skrevet 20. oktober 2013 1000 Anonymous poster hash: bfdcc...646
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #73 Skrevet 20. oktober 2013 Hvor lenge pågår innsamlingen? Ikke vært noen her ennå . Tenkte å gi 200 da det er det jeg har av kontanter, i form av en 200-lapp. Tenkte i grunn det var mye, men ser av andre svar at det kanskje ikke er det. Er litt enig med de som heller vil støtte u-land. Syns staten skal støtte slik forskning her til lands. Anonymous poster hash: 55355...86a
♥Coxinelle♥ Skrevet 20. oktober 2013 #74 Skrevet 20. oktober 2013 62 kr... Det var alt som var i hus.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #75 Skrevet 20. oktober 2013 ingenting, har ikke råd og vil ikke støtte Anonymous poster hash: a108c...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå