Gå til innhold

Inspirert! Noen som har forslag til gode hjemmelagede julegaver? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker hjemmelaget, og julegaver spesielt.

Har noen gode forslag til hva man kan gjøre? Noen tips, linker eller bilder? :)

Jeg er stor juleentusiast, og allerede superklar for å starte julegaver!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg setter kun pris på hjemmelagde julegaver dersom de kan brukes til noe. Hater nips. Beste hjemmelagde julegavene er: strikka sokker, lys, kjøkkenhåndklær.

Konfekt er en heller dårlig idè syns jeg, for de fleste har lagd/ kjøpt inn det de trenger før jul og etter jul er man kvalm.

Skrevet

Her har jeg gitt bort tovede tøfler og sitteunderlag. De har blitt veldig populære, og allerede fått høre fra flere at de ønsker seg det i år ;)

Anonymous poster hash: 05b04...412
Skrevet

Det beste hjemmelaget jeg får en klær i fine mønster og farger. Spesielt Mariusmønsteret i beige-toner, men har fått så mye fint hjemmestrikket av svigermor. Blir også glad for sydd tøy dersom det er et fint design..

Skrevet

Hjemmestrikket er fint å få! :) 

Skrevet

Om man ikke kan strikke eller sy da?

Anonymous poster hash: 47600...08a

Skrevet

Barna her har gitt bort frokostservise til sine besteforeldre. Kopper og asjett som de har tegnet på selv med keramikktusjer og som vi har skrevet "verdens beste ..." på.

Det har vært storstas! :)

Skrevet

På sløyd detaljer har de mye du kan lage selv. Esker, bokser, rammer, lys, eggeglass, smykker osv som kan dekoreres/males. Mye gode forslag til hva man kan lage selv og hva ungene kan lage.

Anonymous poster hash: 37316...11d

Skrevet

Tusen takk for tips og inspirasjon!  :)

Jeg er ikke så god til strikking og sying, som jeg gjerne skulle vært dessverre. Jeg prøver å øve meg ;)

Men et hjemmestrikket skjerf med 16 "luftehull" er litt sånn halvsjarm til jul.  :huh:

Skrevet

Jeg har tidligere malt eggeglass.laget eggevarmere. I år som i fjor har jeg strikket Sitteunderlag. Man kan lage et glass der man blander alle tørre ingredienser til et brød eller kake, heng på en lappe med hva som må tilsettes av væske og hvor lenge d eventuelt skal stekes:-)

Anonymous poster hash: b1f60...544

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...