Gå til innhold

Herregud hva har jeg gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter bare krangling, prøving for å få bedre forhold, og enda mer krangling sa jeg til samboeren i går at jeg har fått nok! Orker ikke mer krangling, har prøvd så mye nå at jeg er helt tom! Lenge siden jeg var lykkelig..

Han ble selvfølgelig helt knust!:( Hadde aldri trodd han skulle ta det så tungt, trodde han også hadde fått nok! Nå reiste han, og jeg sitter bare å gråter! Angrer ikke på avgjørelsen, vi hadde endt opp med å hate hverandre hadde det fortsatt!

Skulle ønske jeg hadde noen å snakke med akkurat nå, men har ikke lyst til å si det til noen enda... Da er det liksom endelig...:(

Føler meg helt jævlig! :((

Anonymous poster hash: cc29d...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med ham om at dere kan ha godt av litt pause bare, til dere har fått ting litt mer på avstand og i et annet perspektiv. Avtal da at dating med andre ikke er lov i denne perioden. Og så prøver dere en runde med ordentlig samtale, evr parterapi e.l.

Lykke til, virker jo som at dere begge lider ;)

Skrevet

Jeg har Vært der du er nå... det er jævlig og en tung prosess.. men det blir litt og litt bedre... Mange følelser som skal bearbeides..jeg opplevde at enkelte dager hadde jeg det bra, og andre dager slo sorgen veldig hardt ned i meg og satte meg helt ut..

Jeg anbefaler deg å ta den tiden du trenger for å sørge.. men ikke dyrk sorgen..

Skriv etter hvert en liste over hva som er bedre uten han, og ta den frem om sorgen og savnet etter han blir for hardt.. det har hjulpet meg mange ganger..

Lykke til videre! Livet blir bedre:)

Anonymous poster hash: d2ab8...e4d

Skrevet

Jeg har Vært der du er nå... det er jævlig og en tung prosess.. men det blir litt og litt bedre... Mange følelser som skal bearbeides..jeg opplevde at enkelte dager hadde jeg det bra, og andre dager slo sorgen veldig hardt ned i meg og satte meg helt ut..

Jeg anbefaler deg å ta den tiden du trenger for å sørge.. men ikke dyrk sorgen..

Skriv etter hvert en liste over hva som er bedre uten han, og ta den frem om sorgen og savnet etter han blir for hardt.. det har hjulpet meg mange ganger..

Lykke til videre! Livet blir bedre:)

Anonymous poster hash: d2ab8...e4d

Det er det at jeg har lenge tenkt på hvordan ting hadde vert uten han. Er mye krangling og dårlig stemning, spesielt i helgene! Han takker ikke å gå uten sex, da blir han sur, og jeg vil ikke ha sex når han er sur... Og han er mye sint og kjefter på meg og ungene!

Men det er mye bra i han også. Ville ikke såre han, men nå ble det bare for mye! Hadde vi klart en normal samtale uten krangling og dårlig stemning hadde vi kommet langt, men det går bare ikke.... Uenig om ALT! Og han skjønner ikke at når vi hAr så dårlig råd som nå, kan vi ikke kjøpe dyre biler, dra på dyre ferier eller kjøpe akkurat det vi vil ha!

Uff, vet ikke hva jeg skal gjøre. Savner han allerede, men bare sånn han er når det er god stemning og alt er bare bra...

Takk for svar.

Hi.

Anonymous poster hash: cc29d...90c

Skrevet

Når jeg valgte å avslutte mitt dårlige ekteskap visste jeg at jeg gjorde det rette for oss begge og ikke minst for barna. Jeg gikk allikevel inn i en periode med sorg og savn etter de gode tidene i forholdet. Men når jeg kom ut av den perioden så jeg igjen at jeg virkelig hadde tatt det rette valget for oss alle.

Men selv et dårlig forhold har hatt sine gode tider og man har en gang valgt denne personen fordi man elsket han/henne og det er derfor normalt å sørge over tapet av dette. I tillegg er det usikkerheten og det litt skremmende med en stor forandring som nå skal skje.

Det er faktisk ikke vanlig at man tar valget og går over til å være lykkelig singel med en gang du sier du ikke angrer på det valget du tok så da er nok dette bare denne sorgen som følger med, konsentrer deg om det positive og ta en dag av gangen så ser du snart at det lysner.

Anonymous poster hash: 416b6...eaf
Skrevet

Har dere fått hjelp til å snakke sammen eller har dere bare forsøkt alene? Hvis alle samtaler om vanskelige ting ender opp i krangler, så er det lurt å få hjelp til å snakke ordentlig sammen uten krangling. 

Anonymous poster hash: ba111...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...