Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 I bhg til jenta er det en stor rutsjebane som hun liker veldig godt. Dette gjør dress og regntøy svarte/grå i rumpa. Veldig mye. Er det nødvendig å ta regntøyet i vaskemaskinen Pga d? Det blir jo svart på mandag igjen likevel. Merker at regntøyet blir fort slitt nå som hun går i barnehage i skogen. Anonymous poster hash: 34c10...858
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg vasker ikke utetøyet med en gang det blir litt møkkete i rumpa. Da hadde jeg måttet vaske det hver dag. Noen ganger gjør jeg ingenting og andre ganger skyller jeg det litt i dusjen. Og ja, regntøy (og dresser) blir slitt når de sklir på det. Jeg har gått over til kun reflexregntøy (mye tykkere og mer holdbart enn alt annet vi har prøvd) og ikke de dyreste dressene. Har hatt reimadresser som har blitt tynnslitte på knærne i løpet av en uke, da er det bedre med reflex som koster halvparten og som blir mindre slitt. Anonymous poster hash: 392c5...760
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Er selv irritert over at barnehagen omtrent hver eneste dag legger barnas regntøy vått i en pose, knyter igjen og sender det med hjem, Ofte til og med, med slagstøvler eller cherrox hengende fast i buksa - Har bedt pent om at de ikke skal sende hjem dette hver dag, men får beskjed om at de ikke kan ha vått regntøy hengende til tørk i barnehagen - dårlig tilrettelagt mener nå jeg, mens jeg vasker barnas utetøy hver dag ... til tre barn Anonymous poster hash: 37491...ac2
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Er selv irritert over at barnehagen omtrent hver eneste dag legger barnas regntøy vått i en pose, knyter igjen og sender det med hjem, Ofte til og med, med slagstøvler eller cherrox hengende fast i buksa - Har bedt pent om at de ikke skal sende hjem dette hver dag, men får beskjed om at de ikke kan ha vått regntøy hengende til tørk i barnehagen - dårlig tilrettelagt mener nå jeg, mens jeg vasker barnas utetøy hver dag ... til tre barn Anonymous poster hash: 37491...ac2 Du trenger jo ikke å vaske det selv om det blir sendt med hjem. Barnehagen vår har heller ikke kapasitet til å tørke alt vått tøy (og det syns jeg er greit, da får barna mer plass å leke på i stedet for at de skal bruke mye plass til tørkestativer osv), så når det er veldig vått putter de det i en pose. Da kan vi vurdere når vi kommer hjem om det trengs å vaske det eller ikke. Stort sett trengs det ikke. Anonymous poster hash: 392c5...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå