Gå til innhold

Hvordan startet fødsel nr 3 ifht nr 1 og 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noe varsel eller bare skjedde det plutselig? Og når på døgnet og ifht termin startet det?

Så lei nå :P

Anonymous poster hash: 736ea...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Startet som et pang nodt påvnatta. Ingen forvarsel. Var møkklei. På ultermindato! :-)

nr 2 startet uten forvarsel i 12 tiden mens jeg sov dupp. Det også uten forvarsel. Dagen etter ul termin.

Nr 1 ble satt i gang 14 dager etter mens termin. De påsto ds at jeg ikke var kommet til termin enda.

Skrevet

Startet helt likt som de andre to, så det var lett å kjenne igjen Symptomene. Utviklet seg derimot helt annerledes. Kom dagen etter termin, men riene startet på termin.

Lykke til!

Anonymous poster hash: d6ac6...ebf

Skrevet

Nr. 1 og 2 startet med at vannet gikk uten noe forvarsel. Med nr. 1 var jeg akkurat blitt lagt inn på sykehuset for å sjekke om jeg hadde svangerskapsforgiftning. Skulle bare en tur på do før jeg skulle sove, i det jeg trødde utav senga gikk vannet. Dette var 11 dager før termin, gutten ble født ca 20 timer etterpå

Med nr.2 var jeg ute med eldstemann på akebrett å formen var ganske bra, gikk på do når vi kom inn å måtte bare presse litt. Da sa det splæsj i do å vannet gikk mens jeg satt på do. Dette var 23 dager før termin, gutten ble født ca 12 timer (8 timer med rier) etter vannet gikk.

Med nr. 3 var jeg møkklei, inne på 2 bomturer med noe jeg trodde var rier, men ble sendt hjem igjen. Våkna å måtte på do etter en times tid, da satte riene igang. Vekte en influensa syk mann å fikk en nabo/venninne til å komme å passe gutta (svigers rakk ikke frem før vi måtte kjøre fant vi ut). På min vei ned fra 3 til 1 etasje fant jeg ut at det gjorde mindre vondt på riene hvis jeg pressa. Endte opp med at jenta ble født hjemme på badegulvet 30 min etter første ri, 6 dager ETTER termin!

Skrevet

Huff, vil absolutt ikke gå over termin!! Er så lei.......

Anonymous poster hash: 736ea...056
Skrevet

Nr 1 ble igangsatt 15 dager over termin. Nr 2 startet med rier 5 dager over termin. Nr 3 startet med vannavgang 17 dager før termin :) hadde mye murringer de siste ukene med nr 3, men hadde ikke falt meg inn at han skulle komme før tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...