Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Var det noe varsel eller bare skjedde det plutselig? Og når på døgnet og ifht termin startet det? Så lei nå Anonymous poster hash: 736ea...056
Edelweis Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Startet som et pang nodt påvnatta. Ingen forvarsel. Var møkklei. På ultermindato! :-) nr 2 startet uten forvarsel i 12 tiden mens jeg sov dupp. Det også uten forvarsel. Dagen etter ul termin. Nr 1 ble satt i gang 14 dager etter mens termin. De påsto ds at jeg ikke var kommet til termin enda.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Startet helt likt som de andre to, så det var lett å kjenne igjen Symptomene. Utviklet seg derimot helt annerledes. Kom dagen etter termin, men riene startet på termin. Lykke til! Anonymous poster hash: d6ac6...ebf
Husbygger Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Nr. 1 og 2 startet med at vannet gikk uten noe forvarsel. Med nr. 1 var jeg akkurat blitt lagt inn på sykehuset for å sjekke om jeg hadde svangerskapsforgiftning. Skulle bare en tur på do før jeg skulle sove, i det jeg trødde utav senga gikk vannet. Dette var 11 dager før termin, gutten ble født ca 20 timer etterpå Med nr.2 var jeg ute med eldstemann på akebrett å formen var ganske bra, gikk på do når vi kom inn å måtte bare presse litt. Da sa det splæsj i do å vannet gikk mens jeg satt på do. Dette var 23 dager før termin, gutten ble født ca 12 timer (8 timer med rier) etter vannet gikk. Med nr. 3 var jeg møkklei, inne på 2 bomturer med noe jeg trodde var rier, men ble sendt hjem igjen. Våkna å måtte på do etter en times tid, da satte riene igang. Vekte en influensa syk mann å fikk en nabo/venninne til å komme å passe gutta (svigers rakk ikke frem før vi måtte kjøre fant vi ut). På min vei ned fra 3 til 1 etasje fant jeg ut at det gjorde mindre vondt på riene hvis jeg pressa. Endte opp med at jenta ble født hjemme på badegulvet 30 min etter første ri, 6 dager ETTER termin!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Huff, vil absolutt ikke gå over termin!! Er så lei....... Anonymous poster hash: 736ea...056
mama_82 Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Nr 1 ble igangsatt 15 dager over termin. Nr 2 startet med rier 5 dager over termin. Nr 3 startet med vannavgang 17 dager før termin hadde mye murringer de siste ukene med nr 3, men hadde ikke falt meg inn at han skulle komme før tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå