Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har tatt mannen min i å være utro. For noen uker siden gråt han av glede over nyheten om at vi venter barn igjen. Nå vil han at jeg skal ta abort. Jeg er i sjokk. Gråter ikke engang. Dette er helt uvirkelig! For et realitysjokk... Dette var visst virkeligheten. Anonymous poster hash: 3b9b1...b0a
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Hvor finner dere alle disse horebukkene som pokker ikke klarer å ha den lille snilepi*** sin i egen truse / bokser???? Anonymous poster hash: 7df7b...535
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 tatt han red handed?? Anonymous poster hash: 41995...b1d
GeeGee Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Å, hjelpe meg! Det var virkelig en forferdelig situasjon! Fullstendig forståelig at dette er vanskelig å ta inn over seg! For en idiot av en mann!!! Eller mann er vel ikke riktig måte å beskrive ham på... Skal dere gå fra hverandre? Skal han være med henne? Selv om mannen nå sier at han vil at du skal ta abort, må du ta din egen avgjørelse om det, uavhengig om dere skal fortsette å være sammen eller ikke. Ikke la han presse deg til noe du ikke vil. Ta deg god tid med avgjørelsen, ikke gjør noe forhastet. Stor klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 ?!! Klart du er i sjokk! Det vil du sikkert være en stund til. Frem til sjokket går over i noe annet, sinne eller hysteri eller noe, må du sørge for at du har noen rundt deg. Drittfyr! Du fortjener bedre! Anonymous poster hash: 32e1e...c88
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 møkkamann!!!hadde filetrert pikken hans og kasta den til grisene. æsj! kom deg vekk og ta vare på deg selv. du får det mye bedre uten han. Anonymous poster hash: aa342...d91
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Huff da, så leit, hi Min eks stakk da jeg ble gravid med nr 3. Han gjorde alt han kunne for å få meg til å ta abort. Men i dag har jeg en nydelig datter på 3 år som kun er hos faren annenhver helg. Han selv syns det er alt for lite, men dommeren i rettssaken vår forklarte ham at dette var konsekvensen av valget han tok. Innvendig gosser jeg meg skikkelig, det straffet seg virkelig for ham å være rasshøl Anonymous poster hash: 395d8...355
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 tatt han red handed?? Anonymous poster hash: 41995...b1d Hva er red handed? Anonymous poster hash: 3b9b1...b0a
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Huff da, så leit, hi Min eks stakk da jeg ble gravid med nr 3. Han gjorde alt han kunne for å få meg til å ta abort. Men i dag har jeg en nydelig datter på 3 år som kun er hos faren annenhver helg. Han selv syns det er alt for lite, men dommeren i rettssaken vår forklarte ham at dette var konsekvensen av valget han tok. Innvendig gosser jeg meg skikkelig, det straffet seg virkelig for ham å være rasshøl Anonymous poster hash: 395d8...355 Stakkars datteren din! Anonymous poster hash: 3f635...9ab
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 tatt han red handed?? Anonymous poster hash: 41995...b1d Hva er red handed? Anonymous poster hash: 3b9b1...b0a Blod på hendene. Skyldig så det ljomer etter. Anonymous poster hash: 2c83d...121
Gjest Antarctica Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Huff da, så leit, hi Min eks stakk da jeg ble gravid med nr 3. Han gjorde alt han kunne for å få meg til å ta abort. Men i dag har jeg en nydelig datter på 3 år som kun er hos faren annenhver helg. Han selv syns det er alt for lite, men dommeren i rettssaken vår forklarte ham at dette var konsekvensen av valget han tok. Innvendig gosser jeg meg skikkelig, det straffet seg virkelig for ham å være rasshøl Anonymous poster hash: 395d8...355 Stakkars datteren din! Anonymous poster hash: 3f635...9ab Hvorfor er det synd på datteren hennes....?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #12 Skrevet 19. oktober 2013 tatt han red handed?? Anonymous poster hash: 41995...b1d Hva er red handed? Anonymous poster hash: 3b9b1...b0a Blod på hendene. Skyldig så det ljomer etter. Anonymous poster hash: 2c83d...121 Ja... Jeg er fullstendig i sjokk. Klarer ikke engang å gråte. Alt er bare helt sykt!! Aner ikke hva jeg skal gjøre. Vet at jeg ikke vil klare meg alene med det barnet jeg bærer på. Vi har andre barn sammen også og jeg har ikke jobb. Vet ikke om han kommer til å bli sammen med henne. Tror ikke det. Han er rasende på meg fordi jeg avslørte ham. Plutselig fikk jeg beskjed om at han ønsket at jeg skulle ta abort. Dette må bare være et mareritt. Dette kan ikke være sant. Vil bare SKRIKE hysterisk, men jeg er helt rolig. Får ikke ut følelsene. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre nå. Anonymous poster hash: 3b9b1...b0a
Gjest Antarctica Skrevet 19. oktober 2013 #13 Skrevet 19. oktober 2013 tatt han red handed?? Anonymous poster hash: 41995...b1d Hva er red handed? Anonymous poster hash: 3b9b1...b0a Blod på hendene. Skyldig så det ljomer etter. Anonymous poster hash: 2c83d...121 Ja... Jeg er fullstendig i sjokk. Klarer ikke engang å gråte. Alt er bare helt sykt!! Aner ikke hva jeg skal gjøre. Vet at jeg ikke vil klare meg alene med det barnet jeg bærer på. Vi har andre barn sammen også og jeg har ikke jobb. Vet ikke om han kommer til å bli sammen med henne. Tror ikke det. Han er rasende på meg fordi jeg avslørte ham. Plutselig fikk jeg beskjed om at han ønsket at jeg skulle ta abort. Dette må bare være et mareritt. Dette kan ikke være sant. Vil bare SKRIKE hysterisk, men jeg er helt rolig. Får ikke ut følelsene. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre nå. Anonymous poster hash: 3b9b1...b0a Kjære deg. Jeg har vært i nesten samme situasjon (var gravid da mannen kom på at han egentlig ville være sammen med en annen, men NB, han krevde ikke abort, det var gått for lenge) Kan ikke gi deg annet råd enn at du gir deg selv en time-out. La ham og barna være igjen hjemme og reis vekk eller overnatt hos venner i en uke eller to. Tenk på deg selv, og hvordan du selv har det, ikke lur på hva han føler, hvor han er i prosessen, om han er seriøs med forholdet eller hva han driver med når du er borte. Du kan lite gjøre uansett, så ikke pin deg selv med å følge hans prosess. Dersom det er viktig for ham å snakke med deg vil han kontakte deg. Søk hjelp av kloke mennesker rundt deg, søk hjelp og råd av venner, snakk med legen din, familievernkontoret, NAV, om nødvendig med jurist. Sørg for at dine egne tanker og meninger er bearbeidet før du møter ham igjen. Ikke bruk krefter på sjalusi, det er din egen sjelelige helse du skal ta hensyn til nå. ... og ikke minst er det faktisk viktig at du lar ham ha det hele og fulle ansvaret for de barna dere har fra før i denne tida. Han vil bli bedre i stand til å være realistisk omkring en del ting hvis det hverdagslige livet fortsetter som alltid (og ungene vil også ha det best med at minst mulig endrer seg i en overgangsperiode.)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. oktober 2013 #14 Skrevet 19. oktober 2013 Unnskyld.. Men er HAN sinna på DEG ?? For at du avslørte han? Fysj for en drittsekk.. Du skal egentlig være glad hans sanne jeg kom for en dag. Håper du finner ut hva som er riktig for deg. Lykke til! Dette greier du!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #15 Skrevet 19. oktober 2013 Takk for gode tanker. Han ønsker ikke ha noe særlig å gjøre med barna nå. Jeg tenker at det er nok like greit akkurat nå. Jeg vil bare vrenge ham med håret inn. Jeg må finne ut hva jeg skal gjøre nå. Forholdet er iallefall slutt. Jeg orker ikke mer av dette. Anonymous poster hash: 3b9b1...b0a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #16 Skrevet 20. oktober 2013 Vet du hva... jeg vil bare gi deg en gigantisk klem! Øibet ditt blir snudd på hodet nå, du kommrr til å føle at dette ikke går... men det gjør det! Du er ikke alene.... uansett hvilket valg du tar, stay strong! Jeg blir så sint på dine veine. Prat med oss her inne, vi er her for deg.... du er verdt så mye mer!!!!!!♡♡♡♡♡♡♡♡ Anonymous poster hash: 8af3c...79f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #17 Skrevet 20. oktober 2013 Livet* Anonymous poster hash: 8af3c...79f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #18 Skrevet 20. oktober 2013 Menn er drittsekker. Beklager, men sånn er virkeligheten ja. Anonymous poster hash: 2c83d...121
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #19 Skrevet 20. oktober 2013 Huff da, så leit, hi Min eks stakk da jeg ble gravid med nr 3. Han gjorde alt han kunne for å få meg til å ta abort. Men i dag har jeg en nydelig datter på 3 år som kun er hos faren annenhver helg. Han selv syns det er alt for lite, men dommeren i rettssaken vår forklarte ham at dette var konsekvensen av valget han tok. Innvendig gosser jeg meg skikkelig, det straffet seg virkelig for ham å være rasshøl Anonymous poster hash: 395d8...355 Stakkars datteren din! Anonymous poster hash: 3f635...9ab Hvorfor er det synd på datteren hennes....? Fordi hun har en mor som gosser seg over at faren ikke får være nok sammen med barnet. Datteren er den store taperen. Stakkars jente som har slike umodne foreldre. Anonymous poster hash: 9f0a3...ccb
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. oktober 2013 #20 Skrevet 20. oktober 2013 Huff da, så leit, hi Min eks stakk da jeg ble gravid med nr 3. Han gjorde alt han kunne for å få meg til å ta abort. Men i dag har jeg en nydelig datter på 3 år som kun er hos faren annenhver helg. Han selv syns det er alt for lite, men dommeren i rettssaken vår forklarte ham at dette var konsekvensen av valget han tok. Innvendig gosser jeg meg skikkelig, det straffet seg virkelig for ham å være rasshøl Anonymous poster hash: 395d8...355 Stakkars datteren din! Anonymous poster hash: 3f635...9ab Det fins ikke synd på datteren hennes! Hun er derimot heldig som har en vettug mor som kjempet så hun har fått en god samværsløsning til det beste for barnet! (I motsetning til de stakkars små som har 50/50 som kun er det bestefor far!)
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. oktober 2013 #21 Skrevet 20. oktober 2013 Det er klart du klarer den lille i magen også! Du får mye hjelp hos NAV! Du kan få stønad til utdanning, hvis du ikke har noe fra før også. Jeg kom hjem litt tidligere enn avtalt, og fant samboer i seng med ei annen, så jeg vet hvordan du har det. Vi hadde heldigvis ikke rukket å få barn ennå, da. Men det er utrolig hva man kommer seg igjennom! Den følelsmessige apatien du har nå, er helt normal i en slik sjokkfase. Jeg var mer eller mindre slik i 3 mnd. Så startet jeg livet på nytt. Ny by, skole = nytt liv! Nå må du ta tak og skape noe nytt for deg og barna. Dette klarer du!!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 #22 Skrevet 20. oktober 2013 tatt han red handed?? Anonymous poster hash: 41995...b1d Hva er red handed? Anonymous poster hash: 3b9b1...b0a Blod på hendene. Skyldig så det ljomer etter. Anonymous poster hash: 2c83d...121 Samme som å bli tatt på fersken. Anonymous poster hash: 9cf26...b2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå