Gå til innhold

fotballfruen dere alle snakker om

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha.. Tenk at de dibhønene som hater henne og slenger dritt om henne her, faktisk er med på å at hun blir rikere og rikere..

Anonymous poster hash: a377c...4fc
Skrevet

Jeg liker bloggen. Den er veldig gjennomført og bra. Jeg har nok en litt mer stilren stil. Men liker å lese bloggen. Det er lett å se at hun legger ned mye arbeid i bloggingen.

Skrevet

Ehhh, nei!!! Jeg snakker faktisk ikke om Fotballfruen og besøker ikke bloggen hennes!

Anonymous poster hash: d4b08...d8b
Skrevet

Ehhh, nei!!! Jeg snakker faktisk ikke om Fotballfruen og besøker ikke bloggen hennes!

Anonymous poster hash: d4b08...d8b

Dust. Det er den eneste Fotballfruen. Hun er den eneste!

Anonymous poster hash: b108b...92c

Skrevet

Wow! Imponerende :D Gøy når kvinner hevder seg på inntektssiden! Hun virker som ei flott jente som virkelig har skutt gullegget; å leve av hobbyen sin :)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det er helt fantastisk at hun får det til så bra!  Kjempeflink er hun!  Jeg er ingen fast leser av bloggen hennes, men jeg er utrolig imponert over det hun har fått til!  

Skrevet

Imponerende!

Hun legger jo helt klart mye jobb ned i bloggen sin og jammen tjener hun greit med penger på det, godt jobba!

Anonymous poster hash: 313d5...92e
Skrevet

Burde ikke bloggen hete "Herr og Fru Bloggfrue"? De driver bloggen sammen og han spiller ikke noe særlig fotball :rolleyes:

Anonymous poster hash: b6c45...3a5
Skrevet

Hahaha.. Tenk at de dibhønene som hater henne og slenger dritt om henne her, faktisk er med på å at hun blir rikere og rikere..

Anonymous poster hash: a377c...4fc

Mistenker at det er frua og gubben hennes som står bak MANGE av innleggene her inne :D

Anonymous poster hash: b6c45...3a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...