Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Da vil jenta vår være 4.5 år akkurat og gutten vår rett over tre år. Av og til gruer jeg meg til vi får en til. Hva børvi tenkepå angående rutiner/regler osv?Noen som har tips? De vi har nå leker ikke kjempe godt i lag over lengre tid,det er en del slossing og krangling. Det bekymrer meg litt. Anonymous poster hash: 27df4...a05
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Da vil jenta vår være 4.5 år akkurat og gutten vår rett over tre år. Av og til gruer jeg meg til vi får en til. Hva børvi tenkepå angående rutiner/regler osv?Noen som har tips? De vi har nå leker ikke kjempe godt i lag over lengre tid,det er en del slossing og krangling. Det bekymrer meg litt. Anonymous poster hash: 27df4...a05 Det bekymrer deg? Kanskje litt sent? Anonymous poster hash: c18bb...20a
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Men håper at det bedrer seg når yngste er litt eldre og han forstår forskjellen på mitt og ditt. Merker stor fremgang på bare ein måned så håper det skal bli bedre til neste sommer. Men jeg lurte på om noen har tips/råd til rutiner i forhold til legging, alenetid osv? HI. Anonymous poster hash: 27df4...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå