Gå til innhold

Hvor lange er barna deres på 2,5 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt vekt. 

Syns jenta mi er lang for alderen. Hun er 96 cm. Veier i underkant av 13 kg.

Anonymous poster hash: b5f4a...a1d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk opp percentilskjema, så får du "fasiten". Husker ikke helt hva guttene mine har vært/er, men de er lange for alderen. Er vel ikke noe galt i det :-)

Skrevet

Jeg er ikke interessert i fasiten ;) Jeg vil bare høre hvordan jenta mi ligger i forhold til andre på samme alder. Har heller ikke sagt det er noe galt i å være lang.

Skrevet

Jeg er ikke interessert i fasiten ;) Jeg vil bare høre hvordan jenta mi ligger i forhold til andre på samme alder. Har heller ikke sagt det er noe galt i å være lang.

Da får du jo snittet for de som er like gamle i stedet for atten tilfeldig utvalgte :-)

Skrevet

Jeg vet hun er godt over snittet. Det så jeg på 2-års kontrollen. 

Skrevet

Snuppa vår er 2 år og 2 måneder. Målte henne denne uka til 94cm. Usikker på vekt da det er lenge siden hun ble veid, men sist veiing var 15kg. Hun er akkurat passe, ikke tykk eller tynn.

Skrevet

Min gutt var 85 når han var 2,5. Nå er han 3 og er 89. Men han er veldig liten for alderen da.

Anonymous poster hash: 3c0c7...a88

Skrevet

2 år og 10 mnd. 94 cm. 16 kg.

Anonymous poster hash: 6250c...552
Skrevet

Vi var på 2 års kontroll 10 dager etter bursdagen hans. Da var han 98cm og veide ca 15kg. Nå er han 2.5 og jeg har begynt å kjøpe klær i str 110 fordi 98/104 blir litt snaut. Vil tippe han er ca 1m nå :-)

Skrevet

Nå er mi litt lita igjen da, men hun er ca 86 cm og rundt 12 kg. Akkurat 2,5 år.

Anonymous poster hash: 9952b...7d8
Skrevet

Vi var på 2 års kontroll 10 dager etter bursdagen hans. Da var han 98cm og veide ca 15kg. Nå er han 2.5 og jeg har begynt å kjøpe klær i str 110 fordi 98/104 blir litt snaut. Vil tippe han er ca 1m nå :-)

Din sønn er motsetningen til min sønn:)

Min er 2 år og 2 mnd, og han er 90 cm og 12.6 kg. Bruker str 92 i klær. Vet ikke hvordan han er mtp høyde, men han er en tynn gutt.

Anonymous poster hash: b2ebe...a9d

Skrevet

Ca 87 cm og 13 kg - lita og kompakt jente :-)

Skrevet

Nå er ikke min 2,5 år enda, men hun var 96,5 cm på 2-årskontrollen.

Anonymous poster hash: 3e2fa...813
Skrevet

Min gutt er 93-94 cm og ca 13 kilo. Syltynn.

Anonymous poster hash: e3337...f91

Skrevet

Vesla mi er 22 måneder, har endelig strekt seg litt i lengden og har nå blitt 90 cm. Veier ca 12 kg.

Anonymous poster hash: 0df8d...6d1

Skrevet

91 cm, 13 kg!

Anonymous poster hash: 23d5e...10b
Skrevet

Usikker da vi ikke har målt og veid siden 2-årskontrollen når han var 2 år og 7 uker gammel. Da var han 90 cm og 15 kilo. La merke til at han lå helt på gjennomsnittet for høyde :) Han har forøvrig strukket seg en god del i sommer :)

Anonymous poster hash: baf89...096
Skrevet

Frøkna er 2,5 år akkurat og 95 høy og 13 kg. Lang frøken, men de fleste i barnehagen ligger på samme lengde.

Min mann er 1,98 høy og jeg er 1,78 høy. Så vi forventer ikke at vi skal få så små barn akkurat.

Anonymous poster hash: 3b728...18d

Skrevet

Ca. 1 meter og 15-16 kg. Stor og flott gutt som ruver godt over de fleste andre i samme gruppe i barnehagen. :-) 

Skrevet

103cm og 17kg

Anonymous poster hash: aa44d...e16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...