Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Har aldri hatt nøstebarnklær, og var spent på den nye nøstebarnbutikken i byen. Men der ble jeg skuffet, gitt. Alle klærne og alt garnet er jo superkløete og stivt! Et par plagg så ok ut, men det var vel fleece? Anonymous poster hash: 50945...f08
Elsker livet Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg syns heller ikke nøstebarn er så fantastisk.
Elsker livet Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 og det er i alle fall ikke noe for sart hud slik jeg har erfart.
soleia Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Synes då ikkje det er er annleis enn andre ullklede i handel, og ungane her klagar i allefall ikkje over kløe. Men eg synes det er vel dyrt og litt oppskrytt, så handlar ikkje så mykje der, berre litt for å få litt variasjon i ullgarderoben.
Catlady Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Er kjempe fornøyd med nøstebarn jeg, og veslegutten min har stort sett alle klærne sine derifra. Synes klærne er kjempe myke og gode,og de holder seg pene og varer lenge
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 HI her. Da er vi to mot to så langt, da:) Jeg hadde inntrykk av at nøstebarn va suverent, tenkte ikke at det er ganske ordinært. Mine barn (og meg selv) klør veldig lett, pluss at det ene barnet mitt har atopisk eksem. Derfor har jeg gått for de myke ullplaggene heller, petit bateau er favoritten og utrolig mye mykere enn alt på nøstebarn. Hver sin smak, går jeg ut fra. Anonymous poster hash: 50945...f08
Brennheite Badeand Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Mye av det Nøstebarn har er fint, men jeg synes nok spesielt bodyer, stillongser og annet undertøy er unødvendig dyrt med tanke på at det ikke er så sensasjonelt mye bedre enn konkurrerende merker. Derimot har vi ullfleecetøy og ullribbuksene derfra, og de er geniale og verdt hver krone.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg elsker Nøstebarn Jeg er fan, må jeg innrømme
Elina Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg liker nøstebarn veldig godt. Vi har masse annen ull men synes nøstebarn holder seg best. Ull/silke er den beste kvaliteten på undertøyet og den er vel den vi har minst av så den skal vi kjøpe i år. Kjøper plaggene i store størrelser slik at bruksperioden er lengre. Fargene er også såpass nøytrale at både gutter og jenter kan bruke de, fint med tanke på arv og gjenbruk.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 Ingen fan, og jeg er så lei av å se disse klærne overalt. Etter to-tre vask ser klærne ut som noe splitter kunne gått med. Anonymous poster hash: da590...f12
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Nøstebarn innerst er det eneste som funker på min minstemann, han klør seg til blods av all annen ull, men Nøstebarn får han ingen eksem av. Så til han sverger jeg til Nøstebarn i ullskjorter og stillongser/strømpebukser. :-) Jenta mi har også endel derfra, men har også Janus og Pierre Robert til henne. Nøstebarn ulla er den ENESTE ulla jeg får HELT ren fra alt av flekker! Og den blir bare vaska for hånd. :-) Ingenting av Nøstebarn ulla som vi har i hus ser utslitt og stygg ut, men så vasker jeg den til punkt og prikke slik den ulla skal vaskes også da. ;-D Superenkelt og veldig fort gjort! Og ullfleecen derfra er det beste mellomlaget man kan få! :-D Jeg jobber selv i barnehage og ser alle varianter av ull i bruk. :-) Anonymous poster hash: 5963d...3f7
magica fra tryll Skrevet 19. oktober 2013 #13 Skrevet 19. oktober 2013 Det viktigste med Nøstebarn, er vel at tøyet er ubehandlet,øko og naturlig farget med kun plantefarger osv. Det meste annen ull er jo behandlet for maskinvask etc. Jeg synes det er kjempefint,-bruker noe av det selv tom. Og ull og silkeblandingen er jo veldig tynn og myk. Kan ikke helt skjønne det der med stivt,men...Hver sin smak:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå