Gå til innhold

Venninne som aldri kommer tidsnok... Blir så irritert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står nå og venter på en venninne som jeg skulle ha møtt klokken elleve. Ringer henne på slaget og sier ifra om at jeg er her for å legge litt press. Hun sier da at hun er på vei og i bilen (det tar maks to minutter å kjøre hit), men her står jeg fortsatt uten å se snurten av henne. Det er normalen at hun er både 15 og 20 minutter forsinket til absolutt alt. Synes faktisk det er skikkelig respektløst. Har forsøkt å si ifra flere ganger. Skjønner ikke at folk kan ha så liten respekt for andres tid. Er en grunn til at vi ikke møtes så ofte...

Anonymous poster hash: 067e6...93a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står nå og venter på en venninne som jeg skulle ha møtt klokken elleve. Ringer henne på slaget og sier ifra om at jeg er her for å legge litt press. Hun sier da at hun er på vei og i bilen (det tar maks to minutter å kjøre hit), men her står jeg fortsatt uten å se snurten av henne. Det er normalen at hun er både 15 og 20 minutter forsinket til absolutt alt. Synes faktisk det er skikkelig respektløst. Har forsøkt å si ifra flere ganger. Skjønner ikke at folk kan ha så liten respekt for andres tid. Er en grunn til at vi ikke møtes så ofte...

Anonymous poster hash: 067e6...93a

Ville da sagt at jeg kan ikke bli så lenge nå når dette ble så forsinka.

Jeg og hisser meg veldig opp for slike ting, men tør ikke si fra der og da for vil ikke ha dårlig stemning når man først møtes

Anonymous poster hash: 5eb37...d77

Skrevet

Møt opp minst en halvtime forsent neste gang. Og sats på at hun er der på tiden selv.

Sier hun noe, så svarer du bare " Sånn er det for meg nesten hver gang, jeg må da vente på deg så nå kan du se hvor kjipt det er"

Anonymous poster hash: c1815...815
Skrevet

Sånt gjør meg gal.har også ei vennine som er sånn.har sagt noen ganger at nå rekker jeg ikke og dra fordi jeg har brukt opp tiden på venting.

Det der er uvane som jeg synes er utrolig frekk og respektløst

Skrevet

Jeg har en mann som er sånn... Det har vært litt frustrasjon opp gjennom årene :P

Skrevet

Tror jeg bare hadde dratt, uten å gi henne beskjed. Når hun ringte hadde jeg sagt at enten får hun begynne å komme tidsnok eller så gidder du ikke møte henne mer. Noen har bare så utrolig lite respekt for andres tid.

Anonymous poster hash: 7ab8a...32b

Skrevet

Har en sånn venninne selv. men her er det snakk om timer ofte. "Møter deg ved bussen når du går av". går av.. så ringer jeg, da er hun fortsatt hjemme, så går je hjem dit, da er ikke minste baby matet enda, store ikke påkledd og sitter å leker, osv:p Så skulle jeg ventet på holdeplassen hadde jeg nok ventet i inst 1 time:P

Skrevet

Sånn er min mann også, ufattelig irriterende! Fører til myyye frustrasjon hos meg..

Anonymous poster hash: 47083...8b0

Skrevet

Hadde byrja å møte opp 15v - 20 min seinare sjølv, trur eg.  Ei eg kjenner hadde ei veninne som og var slik, og var så irritert at ho inviterte henne ein halvtime før dei andre gjestene i eit selskap.  Akkurat den dagen var dama i rute og måtte sitte åleine ein halvtime, men fekk seg nok litt å tenke på :P

Skrevet

Møte opp 30 minutter for sent neste gang og lat som ingenting. Nevner hun det kan du jo si noe om hennes uvaner. Hater at folk er forsinket (selvfølgelig kan det skje innimellom, men noen er notoriske).

Skrevet

Syykt irriterende. Total mangel på respekt. Jeg ber konsekvent/lager avtaler med sånne folk med en halvtime- times buffer. Dvs når jeg sier kl 17.00 til dem, så regner jeg med at de dukker opp rundt 18.00 Skulle de mot formodning komme til tida, sier jeg bare at "dere kommer aldri til tiden, så jeg regnet litt ekstra tid, men nå ser dere hvordan det er å vente. Min erfaring er at noen er kronisk for sent, bedrer seg aldri.

Anonymous poster hash: c353e...5f0

Skrevet

Har faktisk flere venninner som er sånn, og jeg som møter opp i tide er den eneste av oss som har mann og barn! Ufattelig irriterende når en løper ut av huset med gulp i håret, for å rekke å møte ei som ikke er tilstede!!

Anonymous poster hash: 65994...3a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...