Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg var på fest i går. type skikkelig blandingsfest. åh da trur jeg jeg tok i mot tilfeldig røyk da vi stod på utsiden en flokk. Usikker på om det kanskje ha ha vert hasj i en av dem ble skikkelig slapp å døsig etter den ene røyken. hvor fort går dette ut av kroppen.? vil ikke ha dette i meg. Anonymous poster hash: 4fab4...8cf
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 det er vel ute nå,hasj lagres ikke sånn i kroppen.tror jeg. Anonymous poster hash: 4fd00...e5c
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 jeg har hørt det sitter iflere uker selv om jeg ikke er påvirket. vil det ligge i urin og blod å sånn lenge. da er det jo fortsatt i kroppen. huff! foftvilet her nå :-\ Anonymous poster hash: 4fab4...8cf
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 THC lagres i fettvevet i kroppen og kan påvises inntil 1 døgn ved urinprøve og helt opptil 1 måned ved blodprøve. Det sitter med andre ord lenge i kroppen, avhengig av hvor mye THC det var i hasjen du røyka Anonymous poster hash: b6fa2...74a
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Du må jo ha merket om det var noe rart med den! Og var det rullings med hjemmelaget filter og hele pakka? Eller ferdigrøyk? Meget sært depon noen bare ga bort en hel røyk med hasjen sin i.. Var ikke bare en veldig sterk sigarett som ga det skikkelig nikotin-sjokk da? Og du i tillegg hadde fått mer enn nok å drikke? Anonymous poster hash: 19c65...f4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå