Gå til innhold

Norske muslimer sier ja til steining pga utroskap??!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei til steining pga utroskap!

Hilsen min muslimske mann

Anonymous poster hash: 7410d...dc0

Skrevet

Skulle ønske man kunne hivd disse beistene ut av landet.

Anonymous poster hash: 06837...67f
Skrevet

Muslimer er og blir muslimer.... men det er fosrkjell på folk. Jeg er rimlig sikker på at det er mange som ikke er enig i det.

Anonymous poster hash: 3945b...e8f
Skrevet

Det verste er at jeg ikke er det minste overrasket. Møkkafolk.

Anonymous poster hash: 10842...5ff

Skrevet

For en gjeng med tapere!

Anonymous poster hash: ec16e...038
Skrevet

Ja da kan den som aldri har brutt en muslimsk 'lov' kaste den første steinen. (Sarkastisk ment om noen skulle være i tvil).

De flyttet altså fra hjemlandet sitt fordi de ble forfulgt og det var så ille å bo der. Hvorfor vil de da selv steine noen?

Anonymous poster hash: f83c8...fb5

Skrevet

Ja, dette er skummelt. Mykje meir einigheit for dødsstraff/steining enn eg hadde trudd i utg.punktet.

Anonymous poster hash: 14da0...a53
Skrevet

Ja, det er sykt, men måten spørsmålet ble stilt på har også litt å si synes jeg. Den som ikke rakk opp hånda hadde i praksis sagt at den var uenig i noe fra koranen. Litt retorikk blandet med massesuggesjon osv.

Har forøvrig lest i bibelen, at kvinner (!) som er utro skal føres til byporten og så skal alle fra landsbyen få kaste èn stein hver. Og dette bygger vi vår "kristne kulturarv" på. 

Anonymous poster hash: a86b3...7ff
Skrevet

"Muslimer" er feil uttrykk. Alt for upresist. Det er som å si "mannfolk". Mer presist ville være "ekstremister". For vanlige muslimer du møter på gaten rister på hodet av slike holdninger. Muslimer har ikke den holdningen. Noen få muslimer har den holdningen. De som er ekstremister.

Anonymous poster hash: e7dc6...d47
Skrevet

Ja, det er sykt, men måten spørsmålet ble stilt på har også litt å si synes jeg. Den som ikke rakk opp hånda hadde i praksis sagt at den var uenig i noe fra koranen. Litt retorikk blandet med massesuggesjon osv.

Har forøvrig lest i bibelen, at kvinner (!) som er utro skal føres til byporten og så skal alle fra landsbyen få kaste èn stein hver. Og dette bygger vi vår "kristne kulturarv" på. 

Den kristne arva blir vel ikkje videreført på same viset. Eg tviler på at du hadde funne same aksepten for steining på bedehuset.

Skrevet

Ja, kom dere hjem... 

Anonymous poster hash: 209e9...df9

Skrevet

"Muslimer" er feil uttrykk. Alt for upresist. Det er som å si "mannfolk". Mer presist ville være "ekstremister". For vanlige muslimer du møter på gaten rister på hodet av slike holdninger. Muslimer har ikke den holdningen. Noen få muslimer har den holdningen. De som er ekstremister.

Når ein fullsett sal rekkjer opp handa når det blir spurt om steining er passande straff for utroskap (kvinnleg sådan) - på det som skal vere ein FREDSKONFERANSE.. (ja, du las rett) i Oslo - så er det søren ikkje berre dei ekstreme som er for ei slik straff..  Eg synes dette var skummelt. Vi er nok litt naive om vi trur at dette er haldningar som berre høyrer dei ekstreme til.

Skrevet

Hvorfor sitter så mange og virkelig tror at det er ett fåtall muslimske med dårlig kvinnesyn ? Fakta:

Et altfor stort antall muslimske menn har et elendig kvinnesyn!

Våkn opp, naive mennesker !!!!

Anonymous poster hash: d9636...af2

Skrevet

Og norske menn er nazister fordi jeg har sett et bilde av norske menn som var samlet på naziopplegg. Ekkelt altså...

Dust!

Anonymous poster hash: a33a4...6d8

Skrevet

Hvorfor sitter så mange og virkelig tror at det er ett fåtall muslimske med dårlig kvinnesyn ? Fakta:

Et altfor stort antall muslimske menn har et elendig kvinnesyn!

Våkn opp, naive mennesker !!!!

Anonymous poster hash: d9636...af2

AMEN

Anonymous poster hash: 78ea2...a28

Skrevet

Ja, kom dere hjem... 

Anonymous poster hash: 209e9...df9

???

Så du mener at det er uproblematisk at disse menneskene ser på steining som en god straff for utroskap?

SKREMMENDE!

Skrevet

Forskjellen er bare at vi utvikler oss med tiden, mens de HI sikter til sitter fast i steinalderen (hoho).

Anonymous poster hash: 92773...058

Skrevet

Og norske menn er nazister fordi jeg har sett et bilde av norske menn som var samlet på naziopplegg. Ekkelt altså...

Dust!

Anonymous poster hash: a33a4...6d8

Det der er ikke sammenlignbart.

Anonymous poster hash: 92773...058

Skrevet

Jeg håper politiet følger like godt med på dette miljøet med ekstreme holdninger som de gjør på andre ekstreme miljø, da mener jeg andre som ytrer ekstreme holdninger.

Det er nok ikke bare et mindretall, det er allment kjent i Europa at det gjelder mange, flertallet av muslimer i Europa i dag anerkjenner sharia lover og straffer. Hvorfor skulle det værhår annerledes i Norge?

Anonymous poster hash: 8fcfe...3fd

Skrevet

Vikingene hyllet for øvrig Allah. "Lenge leve Valh-Allah" Tilfeldighet? Jeg tror ikke det! ;)

Skrevet

Jeg tror ikke alle i den salen nødvendigvis var for steining ved utroskap. Det var nok en god del som følte at de måtte rekke opp hånda i den settingen "gjøre som alle andre". Det er ikke alltid like lett å si ifra. ( og her kan vi feks nevne Tyskland og nazismen, for alle tyskere var ikke nazister, selv om det kunne virke slik inder krigen. )

Når det er sagt, så er det jo helt sykt at denne seansen skjer. Han som stiller m m spørsmålet kan ikke være helt god, og en del av de som var der var nok enig med ham. Det er det ubehagelig å tenke på, og selvsagt må de holdes et øye med.

For min egen del velger jeg å fokusere på de muslimene som velger å leve og tro litt mer moderne. De finnes, og synes nok det er slitsomt å bli forbundet med feks denne taleren.

Jeg er kristen og hvis folk tror jeg er som Børre Knudsen og den strenge gammel-presten hjemme, så er det litt slitsomt. Men folk har en tendens til å generalisere.

Heller er ikke alle som kommer fra muslimske land muslimer. Jeg har truffet både kristne og ateister fra disse områdene. Og ikke alle de som er "brune i ansiktet" er muslimer.

Anonymous poster hash: d101d...4e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...