Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Er ikke noroviruset det? Mildere sykdom? Går i bhg nå.... Anonymous poster hash: a0f78...c93
☆☆☆ Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Norovirus kan ein få når som helst, men det er hyppigare i dei kalde månadene (på engelsk blir det ofte omtala som "winter vomiting disease"). Rotaviruset kan ein også få når som helst. I tillegg finst andre virus. For dei fleste vil det vere likegyldig hvilket virus som forårsakar sjuka, det er noko dritt uansett.
Honningmelon Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Vi har hatt omgangssyken maaaange ganger. Har garantert hatt både nirovirus, rotavirus og andre virus. Syk blir man uansett. Og noe ordentlig dritt er det. Bokstavelig talt.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg var syk i januar, håper liksom at vi er immune enda HI Anonymous poster hash: a0f78...c93
☆☆☆ Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg var syk i januar, håper liksom at vi er immune enda HI Anonymous poster hash: a0f78...c93 Neppe, norovirus endrar seg stadig, og rotavirusinfeksjon er vel ikkje spesielt vanlig hjå voksne.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg var syk i januar, håper liksom at vi er immune enda HI Anonymous poster hash: a0f78...c93 Immunitet for omgangssyke viser seg være en saga blott. Man er immun ca fjorten dager etter at man har hatt det for virus som det muterer så fort at man kan bli smittet igjen og igjen av "samme" virus faktisk. Hvis du redd for smitte så er det kun klorin som hjelper å gjøre rent med også forresten. Antibac tar det ikke. Anonymous poster hash: 7fffb...b3e
Honningmelon Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Vi hadde det åtte ganger i fjor vinter, så immunitet tror jeg du dessverre kan se langt etter. Kunne ønske det var sånn, for det er det verste jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Vi fikk omgangsyken i hus for åtte dager siden og for meg og datteren min har det vært noen harde dager. Datteren min på 3 er enda ikke bra igjen i magen og så fort hun spiser kommer det rett ut igjen. Jeg som fikk det på søndag begynner å bli i form igjen nå. Har vært hos legen begge to og fikk der beskjed om at magesyken som går nå er hissig og varer lenge hos mange. Mao dere som ikke har fått det i hus bør gjøre alt dere kan for å unngå det. Anonymous poster hash: f6689...68e
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Oppkast og diare, eller kun diare? God bedring! Anonymous poster hash: a0f78...c93
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 Jaiks Hvor i landet bor dere som er rammet av denne herlige basillen? Anonymous poster hash: dba67...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå