Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har en baby på 9 mnd. Siste ukene har jeg vært veldig trøtt, småkvalm, oppblåst og kjent noe som kjennes ut som spark inni magen(!!) sparkene er på samme plass, nede til høyre.. Kommer mest når jeg ligger og sitter stille. I dag gikk det opp et lys for meg da jeg satte to og to sammen og trodde jeg var gravid igjen (selv om jeg går på cerazette) MEN testen viste NEGATIV.... Hva skjer?? Noen som har opplevd dette selv?? Anonymous poster hash: 167cb...f4c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Jepp. Fordøyelsesplager/ irritabel tarm på et sted. Magen buler ut i små hopp i perioder.... Anonymous poster hash: 39720...f4a
Bustetroll Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Dette skjedde med en venninne også. Hun hadde "fantomspark" i lang tid etter fødsel. Hun var hos lege flere ganger, og fikk beskjed om at det var normalt Hun skulle til lege for å bestille time til abort, så sikker var hun på at hun var gravid. hun kjente virkelig en baby inni magen:P Merkelige greier.Ellers kan det jo så klart være andre ting også Endret 18. oktober 2013 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Flere? Anonymous poster hash: 167cb...f4c
Edelweis Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Dette skjedde med en venninne også. Hun hadde "fantomspark" i lang tid etter fødsel. Hun var hos lege flere ganger, og fikk beskjed om at det var normalt Hun skulle til lege for å bestille time til abort, så sikker var hun på at hun var gravid. hun kjente virkelig en baby inni magen:P Merkelige greier. Ellers kan det jo så klart være andre ting også tidlig å kjenne tydelig spark før uke 12 da.. sånn med tanke på at hun villa ta abort mener jeg. men ellers har jeg også opplevd fantomspark, så mye at jeg har mistenkt graviditet.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har fått merkelige tarmer etter svangerskapene, samboeren friket ut her forrige mnd, da han så magen bule ut slik den gjør når det er en baby der inne som sparker, var like ved navlen, men er bare tarmene mine som "slynger" litt på seg av og til :-p Mange synes helt vanlig tarmplager (luft i tarmene) kan føles som spark etter de har gått gravide Men føler du deg veldig skeptisk, så bør du jo kanskje dra til legen og be om måling av HCG
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 Hehe, så godt det var å lese denne tråden her nå!! Jeg har en 7 mnd gammel baby og har kjent små "spark" i det siste. Ligner veldig på de første bevegelsene jeg kjente da jeg gikk gravid med sønnen min. Er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid da vi kun har hatt sex to ganger etter fødsel og jeg tok en test for ett par mnd siden fordi jeg plutselig hadde så mye symptomer. Godt å lese om alle andre tingene det kan være selvom jeg gjerne skulle vært gravid sier fornuften meg at det helt sikkert kun er luft. Anonymous poster hash: 55267...98c
Tauriel Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Kjenner enda en sjelden gang et slikt fantomspark... Litt ekkelt, men helt vanlig
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 Hehe... Her kjenner jeg meg igjen også! Fantomspark i lang tid etter fødsel... Det eller luft i tarmen som en kan kjenne "sparker" med hånden på magen! Har vært overbevist et par ganger her også om at jeg kjenner liv! Men er bare fantomspark!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Det er nok en diger bendelorm Neida, det er helt vanlig dette tror jeg. Hormonforandringene i kroppen året etter fødsel kan mange ganger minne om svangerskap, jeg tok også flere tester det året. Og fantomspark fra fordøyelsen tror jeg de fleste opplever... Anonymous poster hash: e0786...fd4
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #12 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har også slike fantomspark/spasmer i magen innimellom som gjør at jeg blir livredd for å være gravid igjen Anonymous poster hash: c4b4f...aec
Bustetroll Skrevet 19. oktober 2013 #13 Skrevet 19. oktober 2013 Dette skjedde med en venninne også. Hun hadde "fantomspark" i lang tid etter fødsel. Hun var hos lege flere ganger, og fikk beskjed om at det var normalt Hun skulle til lege for å bestille time til abort, så sikker var hun på at hun var gravid. hun kjente virkelig en baby inni magen:P Merkelige greier. Ellers kan det jo så klart være andre ting også tidlig å kjenne tydelig spark før uke 12 da.. sånn med tanke på at hun villa ta abort mener jeg. men ellers har jeg også opplevd fantomspark, så mye at jeg har mistenkt graviditet. Ja vet det, hehe, men hun var jo dønn sikker på at hun var gravid, hva annet var det som "bevegde" seg i magen liksom:p
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 Oi så moro å komme tilbake og se mange svar! Det har gått seg til litt med symptomene mine,men ikke denne sparkinga.. Har ikke tatt flere tester, for jeg er gaaaanske sikker på at jeg ikke er gravid:) Men kan det være lemus i eggstokkene? Anonymous poster hash: 167cb...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå