Gå til innhold

Voksi city?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye typen med ull i bunnen og dun i resten, er den bra? 

Skal få vognpose av min mor og hun vil kjøpe en som er god.

Får baby i november og har tidligere hatt lammeskinn, men har ikke lyst på det denne gangen. 

Anonymous poster hash: d35fa...07a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksi city er en ren dunpose. Om du ønsker dunpose med ull i bunnen (som dermed regulerer varmen enda bedre) så bør du gå for voksi urban. Da jeg googlet denne står det at den er ganske åpen ved hodet, men den kan faktisk snurpes sammen øverst, i hvertfall den nyeste modellen. Urban kan brukes fra barnet er nyfødt og ut barnets soveperiode ved å forlenge den med en del som følger med. Begge posene koster rundt 2000

Anonymous poster hash: 3c539...156
Skrevet

Kanskje det var urban vi så på da, for det var en forlengerdel med og hun sa det var ull og dun. 

Anonymous poster hash: d35fa...07a
Skrevet

Jeg har hatt classic, men byttet til Urban fordi jeg misliker at den åpnes på midten og at sidene dermed henger ned på siden av vognen. Er ås fornøyd! Den snurpes god sammen rundt hodet om man vil. Jeg setter inn bunnen på høsten for å isolere vognen litt og setter på toppen etterhvert :) 

Anonymous poster hash: cbca3...5c4
Skrevet

Vi kjøpte Urban - den er kommet best ut i test og har lang brukstid fordi den kan forlenges :)

Skrevet

Hadde først voksi classic, hele posen i ull, var kjempefornøyd med den. Det som var synd var at den måtte byttes da gutten var 1,5 fordi han vokste ut av den :(

Skrevet

Hadde først voksi classic, hele posen i ull, var kjempefornøyd med den. Det som var synd var at den måtte byttes da gutten var 1,5 fordi han vokste ut av den :(

Da må su sjekke bruksanvisningen! Du bare knyter den anderledes :) Den er like stor som de andre :)

Skrevet

Da må su sjekke bruksanvisningen! Du bare knyter den anderledes :) Den er like stor som de andre :)

Har ikke brukt den hjemme, men barnehagen som sa atr den var for liten. Sammenlignet den med en "gammel" modell av voksi classics, som hadde mye lenger del som skal brettes over beina. Eller har du en av de nyere modellene? 

Skrevet

Har ikke brukt den hjemme, men barnehagen som sa atr den var for liten. Sammenlignet den med en "gammel" modell av voksi classics, som hadde mye lenger del som skal brettes over beina. Eller har du en av de nyere modellene? 

Min ble kjøpt ny i februar i fjor. Regner med det er ny modell.. Tipper min kan brukes av en 3-4 åring altså. Men det var utrolig forskjellig knyting på de ulike aldersgruppene. Bruksanvisningen ligger på nettet om du ikke har din. 

Er jo ikke sikkert det er så genialt i praksis da, men det virker sånn på meg i alle fall. Min gutt er nå 90 cm, og har god plass i classicen i barnehagen. 

Skrevet

Vi har den og er kjempefornøyd :) alt kan også vaskes selv, må ikke på renseri :)

Anonymous poster hash: e4e36...00a

Skrevet

Vi har den og er kjempefornøyd :) alt kan også vaskes selv, må ikke på renseri :)

Dekker bedre og er mer formelig en voksi urban, feks.

Skrevet

Er også veldig fornøyd med Voksi city. Den er bare dun ja og kan derfor vaskes hjemme hvis man har tørketrommel.

Skrevet

2013 modellen av city har ull i bunn. Ønsker meg denne selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...