Gå til innhold

Noen erfaringer med Minvektklubb.com??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...

Hei :)

Jeg tok sjansen og ble med i www.minvektklubb.com for litt siden.

Ved å bli medlem så mottar du flere kurer (en intensivkur, en rensekur, samt en diett for lengre tids bruk) samt tips til trening. Jeg har nå fulgt intensivkuren i 10 dager og har gått ned 6,3 kg!! på disse dagene. Det er helt utrolig! Har aldri opplevd lignende vekttap noensinne, og det beste er at det føles som om hele vekttapet er utelukkende på magen. I denne intensivkuren skal man spise 6 måltider om dagen, så jeg har faktisk ikke opplevd sultfølelse et eneste minutt. Så det er bare å hive deg med :)

 



Anonymous poster hash: 78f5e...f61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :)

Jeg tok sjansen og ble med i www.minvektklubb.com for litt siden.

Ved å bli medlem så mottar du flere kurer (en intensivkur, en rensekur, samt en diett for lengre tids bruk) samt tips til trening. Jeg har nå fulgt intensivkuren i 10 dager og har gått ned 6,3 kg!! på disse dagene. Det er helt utrolig! Har aldri opplevd lignende vekttap noensinne, og det beste er at det føles som om hele vekttapet er utelukkende på magen. I denne intensivkuren skal man spise 6 måltider om dagen, så jeg har faktisk ikke opplevd sultfølelse et eneste minutt. Så det er bare å hive deg med :)

 

 

Anonymous poster hash: 78f5e...f61

 

Jo, glemte å nevne dette: Jeg har en sterk følelse av at dette er et amerikansk opplegg. Oppskrifter og all korrespondanse kommer på norsk, men man sitter igjen med en følelse av at opphavet er amerikansk. Muligens derfor man ikke får noen særlige treff når man googler David Solberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er hemmligheten med kuren? Hva skal man spise?

 

Anonymous poster hash: 34fc8...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei :)Jeg tok sjansen og ble med i www.minvektklubb.com for litt siden.Ved å bli medlem så mottar du flere kurer (en intensivkur, en rensekur, samt en diett for lengre tids bruk) samt tips til trening. Jeg har nå fulgt intensivkuren i 10 dager og har gått ned 6,3 kg!! på disse dagene. Det er helt utrolig! Har aldri opplevd lignende vekttap noensinne, og det beste er at det føles som om hele vekttapet er utelukkende på magen. I denne intensivkuren skal man spise 6 måltider om dagen, så jeg har faktisk ikke opplevd sultfølelse et eneste minutt. Så det er bare å hive deg med :)  Anonymous poster hash: 78f5e...f61

Syns dette luktet reklame lange veier..... Hvem av oss vanlige brukere skriver inn hele nettadressen liksom?!

 

Anonymous poster hash: 51546...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

STYR UNNA. Dette er bare lureri. Jeg har hørt med ernæringsfysiologer, personlige trenere, leger, og INGEN har NOEN vitenskapelig kjennskap til denne mannen. 

Dette er fullstendig bedrageri. Og det er MEGET merkelig at han ikke er BANNLYST enda. 



Anonymous poster hash: 0dff9...40e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...