Gå til innhold

Hva har din kjære gjort for deg idag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her lå han og holdt rundt meg i 10 minutter ekstra før han måtte løpe ut av senga og tok seg tid til å fyre selvom han hadde dårlig tid for det var så kaldt her og han ville at det skulle være varmt når jeg og ungen stod opp :)

Hva har deres kjære gjort for dere idag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på at han sto opp kl 5 for å dra på jobb har han ikke rukket så mye enda- annet enn å være stille slik at han ikke vekket meg da han dro! ;)

Skrevet

Startet bilen for meg, gitt meg morgenkaffien og alt annet.

Han gir meg alenetid hver morgen på badet fra unger og mas :wub:

Anonymous poster hash: 7f82b...b29
Skrevet

Ingenting.. Han er 380mil unna på jobb.. Kommer hjem om 7dager. Eller, vent.. Han holdt ungene opptatt på skype mens jeg fikk stelt meg ifred da.. Haha. :)

Anonymous poster hash: c02b1...02a
Skrevet

lot meg ligge til kaffen var ferdig (noe han egentlig ikke har tid til) og så fikk jeg visa kortet hans som er ny oppfylt med lønn i dag :);)

Skrevet

ikke en dritt, stod akkurat opp

Anonymous poster hash: c4572...7bd
Skrevet

Min kjære tok vår yngste da han våknet klokken fem, pga tenner. Deilig å få sove litt ekstra!:)

Anonymous poster hash: 5f729...0c0

Skrevet

Min står aldri opp med babyen. Han sover lenge om morgenen. Han gjør sjelden husarbeid. Blir sur hvis jeg en sjelden gang ber han om å gjøre noe... Osv osv...

Ta vare på mennene deres :) Heldige er dere :)

Anonymous poster hash: 59e2f...ae9

Skrevet

Min mann gikk til skolen med størstemann i dag,selv om det egentlig var min tur....

Anonymous poster hash: b2889...aab
Skrevet

Min står aldri opp med babyen. Han sover lenge om morgenen. Han gjør sjelden husarbeid. Blir sur hvis jeg en sjelden gang ber han om å gjøre noe... Osv osv...

Du burde gi han ansvaret for baby en hel dag fra morgen til kveld ( du drar til en venninne som nekter deg og dra hjem) så lærer han at han må gjøre noe!

Skrevet

Du burde gi han ansvaret for baby en hel dag fra morgen til kveld ( du drar til en venninne som nekter deg og dra hjem) så lærer han at han må gjøre noe!

Takk for tips :) han hadde fått nok å gjøre, men tviler på han hadde gjort husarbeid også. Jeg liker å ha rutiner på den lille, men han er så lite aktiv med babyen at han aner ikke hvilke rutiner babyen har. Føler faktisk at han ødelegger om han skal være alene med babyen. har feks vært på sykehuset mens mannen hadde babyen nesten en hel dag. Han hadde ikke pusset (de to) tennene. Han hadde ikke brukt soveposen ved legging, så babyen lå der kald etter å ha sparket av seg dyna. Han gav middagsglass til kvelds (jaja, han gav i hvert fall mat). Babyen hadde ikke sovet mer enn 30 minutter, fordi han visstnok ikke ville sove. Bah :/

Skrevet

Takk for tips :) han hadde fått nok å gjøre, men tviler på han hadde gjort husarbeid også. Jeg liker å ha rutiner på den lille, men han er så lite aktiv med babyen at han aner ikke hvilke rutiner babyen har. Føler faktisk at han ødelegger om han skal være alene med babyen. har feks vært på sykehuset mens mannen hadde babyen nesten en hel dag. Han hadde ikke pusset (de to) tennene. Han hadde ikke brukt soveposen ved legging, så babyen lå der kald etter å ha sparket av seg dyna. Han gav middagsglass til kvelds (jaja, han gav i hvert fall mat). Babyen hadde ikke sovet mer enn 30 minutter, fordi han visstnok ikke ville sove. Bah :/

Ser den, men han har godt av mye alenetid og husk en ting pappaer og mammaer gjør ikke ting likt, jeg duller og daller mye med mine barn, rister dyne puter grer hår ol før sengetid, han legger de! så ikke se feil og ikke kommenter de (han har gjort det han kan og neste gang husker han kanskje og pusse tenner) sier du for mye eller ikke lar han slippe til så gjør han det ikke for han føler at han ikke strekker til og kan :)

Dra ut en tur la de kose seg sammen, du trenger det han trenger det baby trenger det :)

Skrevet

Fikk et stort kyss med løfte om at alt kommer til å ordne seg. Jeg var litt deppa i dag...

Anonymous poster hash: e966f...4e5

Skrevet

Ringte for å si at jeg burde starte bilen litt i forkant da den var full av is og KALD. La dyna si over meg før han dro. Jeg fryser lett, så han pleier å gjøre det. Minte meg på at det var glatt og at han ikke får satt på vinterdekk på bilen min før i morgen, så jeg fikk beskjed om å kjøre forsiktig med meg selv, junior og reka i magen ;)

Anonymous poster hash: 81cba...ea2
Skrevet

Stod å trillet vognen mens han spiste frokost sånn at mini skulle sovne. Selvom jeg sa jeg skulle gjøre det, så ville han at jeg skulle spise frokosten min i ro og fred :)

Anonymous poster hash: 1d5b7...85a
Skrevet

Han kommer hjem tidlig så jeg kan komme meg til legen. Har fått betennelse i skulderen og kan knapt bruke den ene armen, og i går fikk gutten vondt i øret og er hjemme fra pre-school.

Anonymous poster hash: 91a85...c56

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han tok babyen i natt så han fikk rape.

Skrevet

Tok babyen i natt da hun var urolig, selv om han skulle på jobb i dag og jeg har permisjon. Pakket dyna godt rundt meg og kysset meg på kinnet da han stod opp. Skrudde opp varmepumpa og luftet hunden før han dro. <3

Skrevet

Lot meg sove 20 min ekstra, og vekket meg. 
Han tok seg også til å rydde opp på kjøkkenet og ta ut søpla før han dro på jobb. :) <3 
 Så idag blir det favoritt maten hans til middag (selvom jeg som gravid ikke kan spise det ) :)

Skrevet

Laget kaffe og en ristet skive med brunost til meg til frokost (beste jeg vet)  :wub:

Skrevet

Han har vært den han er :)

Ligger nå på sykehus under utredning av hjernen. Har tatt MR nå og venter på svar.

Bare veldig glad for at jeg har han... Uansett hva han gjør, så er det viktigste at han er den han er... :wub:

Skrevet

Han forsov seg, så jeg måtte kjeppjage ham ut av sengen, i tillegg vekket han babyen (med uhell selvfølgelig) som vanligvis våkner to timer senere. Deilig dag idag, ja! 

Men solen skinner (selv om gradene er litt for nært nullpunktet til at jeg trives), og det er varmt i huset etter litt sprengfyring og varmepumpe på full gnu. Nå som solen skinner i vinduene lager den faktisk overdrevent mye varme, så jeg må snart lufte for å ikke svette vekk... 

Anonymous poster hash: e2243...599
Skrevet

Ingenting, han og guttungen sov når jeg gikk på jobb. :)

Skrevet

Ingenting. Han er på jobb i skogen. Hadde han vært hjemme hadde han nok ikke gjort noe da heller. I tilfelle han en sjelden gang er oppe før meg så fyrer han i om jeg spør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...