Gå til innhold

Har dere samme BH størrelse etter amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om dere har større eller mindre BH størrelse etter dere er ferdig med amming av barnet? 

Synes det er litt vanskelig å finne en bh som sitter "perfekt", men kan det da hjelpe å dra til en butikk som kun selger undertøy? Tar de mål uten bh da? 

Takk for svar!  :)

Anonymous poster hash: c49a5...51b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de måler og finner riktig bh, ville nok gått til en slik butikk ja.. :)

Her så er puppene mindre, men jeg har i tillegg slanket meg 15kg, så det er nok derfor puppene er mindre, ikke pga ammingen.

Anonymous poster hash: 316ca...e40
Skrevet

Mine er blitt mindre. På butikk måler de med BH på, det skal visst være "løftet" på rett plass for å få det riktig ;) Et tips til å finne riktig størrelse er å prøve å gå ned en størrelse rundt, og gå opp en cupstørrelse ift hva du tror du bruker. Feks om du tror du bruker 80C, så kan det lønne seg å prøve 75D. Og husk at BHen skal være passelig på det ytterste hakket, den skal sitte GODT rundt, for den utvider seg etter bruk. Da kan du justere inn med de innerste hektene :) 

Hilsen selvutnevnt BH-ekspert ;) 

Anonymous poster hash: 6f707...424
Skrevet

Etter ammeerioden med førstemann kunne jeg bruke samme bh størrelse ja.

Men etter ammeperioden med nr 2(som ble avsluttet for over et år siden) har jeg aldri klart å finne hvilken størrelse jeg må ha. Alt føles feil og særlig de med spiler, får de ikke til sitte skikkelig. Bruker jeg Bh uten spiler kan jeg fint bruke min gamle størrelse.

Anonymous poster hash: d9cb7...b1b
Skrevet

Mine ble mindre etter første gangen jeg ammet. Fyllte da ikke ut en a-cup engang, de var helt tomme, så det var ikke mulig at de ble enda mindre etter å ha ammet andre barnet :P

Anonymous poster hash: 49dbf...388
Skrevet

Jeg har bruk 75B siden jeg var 15 år. Nå er jeg 30 og har ammet tre barn. Bruker fortsatt 75B. Har forøvrig samme vekt og kroppsfasong som jeg hadde da jeg var 15. Da gjorde det at alle trodde jeg var eldre men nå tror alle at jeg er langt yngre :P

Anonymous poster hash: 167bf...b1d

Skrevet

Større. Vanskeligere å finne bher som sitter fint på vanlige butikker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...