Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg tenker at behovet er litt annerledes enn i barnehagen for der er de jo ute store deler av dagen. Eller kjøper dere samme slags støvler, type Viking osv? Anonymous poster hash: 98dcb...065
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Storesøster har hatt viking de 2 første årene på skolen. Lurer på å kjøpe noen litt tøffe støvletter til henne i år istedenfor. Hun har også dock boot som tåler noen minusgrader til de våte kalde dagene
Mamma_til_2 Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har sett på disse til jenta mi som går i 1kl: http://www.eurosko.no/sko/17544/ponny-sympatex.html Syns de var supersøte, men tenker og kanskje jeg bare skal kjøpe ett par viking goretex, må se litt på de forskjellige
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Har kjøpt Viking Goretex til min førsteklassing, samme som han har brukt alle år i bhg. De er ute 2-3 timer inkludert sfo-tiden, og en dag i uka har de uteskole, så jeg synes han trenger like gode sko som før Anonymous poster hash: 4848b...4bc
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Har kjøpt Viking Goretex til min førsteklassing, samme som han har brukt alle år i bhg. De er ute 2-3 timer inkludert sfo-tiden, og en dag i uka har de uteskole, så jeg synes han trenger like gode sko som før Anonymous poster hash: 4848b...4bc Enig. Andreklassingen min har viking goretex, og cherrox til vått vær, som han også har hatt alle år i barnehagen. Anonymous poster hash: a647d...47f
Edelweis Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 har ecco goretex til 2 klassingen her. og så blir det cherroxer i tillegg da =) de er ute ganske mye både på skolen og hjemme så! ecco skoene ser fine ut til hverdags også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå