Gå til innhold

Er Det noen her som har mann som er maskinfører?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har han utbetalt i måneden?

Mannen min er lærling som maskinfører, og påstår han kommer til å ha en utbetalt månedslønn på ca 20000kr når han er ferdig som lærling? Syns det høres veldig lite ut :-/

Anonymous poster hash: f8b07...7d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han kommer til og jobbe mye mer. over tre hundrd timer k mnd å få utbetalt 50-60 tusen i mnd. de keg kjenner. endel folk har d slik. men mye borte fra familien.

Anonymous poster hash: 57d65...f0f

Skrevet

Det gjelder vel i anleggsbransjen. Jeg tenker når det ikke er det :) hva kan forventes?

Skrevet

Hvordan type jobb er det han begynner i?

Skrevet

Ikke min mann, men en god venn av han. Han tjener 250kr i timen. I tillegg blir det ofte mye overtid.

Skrevet

Her er det 170 (og noe) i timen, pluss en del overtid, og ofte kostpenger. Blir mellom 32000 og 50000 brutto i mnden, alt etter arbeidsmengde.

Skrevet

Det gjelder vel i anleggsbransjen. Jeg tenker når det ikke er det :) hva kan forventes?

Maskinfører i industribransjen ligger 160-200kr timen. Anleggsbransjen er bedre betalt. Og mer overtid..

Anonymous poster hash: 93697...be6

Skrevet

Han jobber ikke i anleggsbransjen,kun et maskinførerfirma. Vi skal ga opp lån på hus, og han er redd vi ikke kan betjene et lån på ca 10000kr ( totale utgifter i mnd på 30000kr), og jeg studerer, derfor har ikke jeg noe særlig av inntekt enda. Han innbiller seg en inntekt på kanskje Max 25000kr i mnd, og han er flink til å jobbe og kan jobbe overtid når det trengs! Så blir litt forvirret og redd For husdrømmen går i vasken... Han skatter jo 36% og..

Skrevet

Hi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...