Gå til innhold

Stramme opp brystene, eller tar de fleste kvinner silikon etter amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har helt ok bryster etter amming, men ønsker et barn til etterhvert... Men det er ikke nødvendig å gjøre noe, så lenge en selv er "fornøyd"?! Har ikke verdens peneste bryster, men synes de er helt ok! 

Hvordan er det med dere, føles brystene ok, eller har dere ønsker om silikon/stramme opp litt? 

Jeg hadde aldri tur det tror jeg, uansett... Hva om man ikke blir fornøyd? Hva skjer da?  Erfaring?  :)

Anonymous poster hash: 41895...070
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skjønner vel sikkert at de fleste ikke tar silikon etter fødsel? enkelte gjør det, de fleste gjør det ikke..

Anonymous poster hash: 9316e...1b4
Skrevet

enig,"de fleste" tar ikke silikon, det er jeg ganske sikker på!

Mine pupper er veldig små etter amming,og jeg er ikke så veldig fornøyd.men samtidig liker jeg små pupper og silikon er absolutt helt uaktuelt.

Anonymous poster hash: 98626...adc
Skrevet

haaater mine! har krympa og fått en veldig rar fasong synes jeg! blitt så slappe lissom, fyllet er borte :P men silkon er nok ikke aktuelt, både pga pris og faren for at det kan bli misslykket.

Skrevet

Tror de aller fleste hverken gjør det ene eller andre. Når det gjelder brystercetter amming så vil ofte tid hjelpe på. Jeg hadde to tomme skinnfiller etter ammeperiode nr tre, med årene så har de fylt seg ut litt, i grunn riktig fornøyd og glad jeg ikke kasta bort tusenvis på silikonpupper.

Skrevet

Mine ser smashing ut i en god BH :)

...og det er nok for meg!

Skrevet

De fleste tar nok ikke silikon nei, men noen gjør jo det.

Jeg er direkte misfornøyd med mine ikke-eksisterende bryster. De forsvant HELT etter to graviditeter med påfølgende ammeperioder. Nå er jeg gravid og de er så fyldige og fine igjen. Skulle ønske jeg kunne ha gravidpupper for alltid :-)

Så ja, jeg skal fylle i de etter at tredjemann er ferdig ammet. DET blir bra det :-)

Ikke noe bigboob jeg er på jakt etter altså, bare en fin og fyldig C-cup, sånn som før...

Anonymous poster hash: ce112...aee
Skrevet

Mannen er fornøyd, så da er det greit for meg :D

Han klager litt da, når jeg går ned i vekt. Da blir de mindre. Føler ikke at de henger for masse, selv om de ikke strutter etter 2 barn.

Kommer aldri til å legge i eller stramme dem opp. Det vil heller ikke mannen.

Skrevet

Mine pupper er helt tomme etter to år med amming. Kommer ikke til å ta silikon selv om lysten er der.

Skrevet

Her skal det strammes og fylles når baby tiden og jeg har blitt "gammel".. En gave til meg selv...Skal være en flott 40 åring... 

Hater brystene mine... Synes ikke det er pent når de flater seg ut når jeg ligger (pannekaker) eller når jeg står eller sitter, da hviler de på magen :/ Helt grusomt. OG jeg har gode bher... Ikke HM men ordentlige, med god støtte og brede stropper. Hjelper ikke...

Har 70 G/J... :/ 

Anonymous poster hash: 182b1...2c6
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg sitter med et stort og et mindre bryst etter svangerskapene og den lille ammingen jeg gjorde.. Når de er "BH fri" så synes jeg det hadde vært greit å gjøre noe med det, så de får samme str (Det ene er en b-cup det andre er en c/d-cup!) men når jeg bruker BH og innlegg på ene siden synes jo ikke det, så tenker det bare får være sånn..

Skrevet

Her skal det reduseres og løftes når jeg er ferdig. :)

Yey!

Skrevet

Har små pupper og har ammet tre barn. Men jeg kommer aldri til å putte silikon inn i puppene - fatter ikke at folk med helt normale pupper, i alle varianter, gjør det.

Anonymous poster hash: 83149...666
Skrevet

Brystene mine er helt ok. Noen synes sikkert de kunne sett flottere ut med silikon, men jeg kommer aldri til å gi det signalet til mine døttre at en egentlig grei kropp bør endres kirurgisk.

Anonymous poster hash: b6ad7...d54
Skrevet

Jeg tror heller ikke at de fleste tar silikon. Heldigvis. Mine ble litt slappere etter første ammerunde, får se hvoran de blir etter denne. Jeg mener å huske at de først virket veldig tomme, før det gikk seg til og de fylte seg på en måte igjen (ikke med melk, da, men med fett eller hva det nå er inni dem).

Skrevet

Jeg har slanket meg 40 kg og puppene mine har veldig mye løs hud, og jeg føler nok for å løfte de litt, altså stramme inn og bort med løshuden, men ALDRI om jeg ønsker silikon i dem! De kan bare bære små synes jeg så lenge jeg føler meg fin :)

Skrevet

Det er nok ikke bare ammingen i seg selv som forrandrer puppene, det er hormoner i geaviditeten. Jeg ammet nesten ikke, men har fått hengepupper deluxe.. Kunne godt tenkt meg og heist de opp litt etter at jeg er ferdig med å få barn, men det blir vel neppe noe jeg gjør..

Anonymous poster hash: 5d6ce...64d

Skrevet

Når jeg er helt ferdig med barn og amming skal puppene fikses om nødvendig. Mammas tur til å ha sin egen kropp for seg selv!  :P

Anonymous poster hash: 7b462...b59
Skrevet

My boobs, my boobs, my boobs are okay!

Blir ikke noe silikon her nei, er egentlig ganske fornøyd med puppene etter to ammerunder. Blir spennende å se hvordan de blir nå etter runde tre.

Skrevet

Jeg forstår ikke at noen frivillig lar seg operere når det ikke er medisinsk nødvendig. 

Anonymous poster hash: fcd1f...7ac
Skrevet

Jeg forstår ikke at noen frivillig lar seg operere når det ikke er medisinsk nødvendig. 

Anonymous poster hash: fcd1f...7ac

Har man lyst har man lov?  :D

Anonymous poster hash: 7b462...b59

Skrevet

Mine bryster er mindre etter amming, men føles SÅ mye bedre. Jeg bruker 70 e/f. Noen ganger går det i 75 d/e. 

Brystene mine føltes så... fylte på en måte før. Nå som jeg er ferdig med amming, er de absolutt slappere, de henger lengre ned, og jeg kan nesten legge de under armene når jeg ligger nede... Men når jeg står oppe, strutter nippelen (noe den ikke gjorde før fordi brystene var for store) rett fram, til tross for slappere bryster! Men de er fremdeles store, så jeg ønsker å redusere dem etterhvert. Mannen liker store bryster, men jeg hater det...

Men silikon skjer ikke!

Anonymous poster hash: 96b38...87f
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å gjøre noe med brystene mine uansett!

Men nå har jeg vært ganske heldig da, og har i grunn ikke fått endret brystene mine etter å ha ammet. Men står fast på at jeg ikke hadde gjort noe med dem uansett.

Anonymous poster hash: 64730...32b

Skrevet

Mine ser smashing ut i en god BH :)

...og det er nok for meg!

Samme her :)

Skrevet

I love silikon. Har ikke kjempe store. Har ammet to, og det var ikke noe fyll igjen.Har fått igjen puppene jeg hadde før jeg fikk barn.

Anonymous poster hash: 64cc7...77d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...