Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har nå i et par dager kjent stikking i brystknoppen (bare i det venstre). Kjennes ut som en nål midt i knoppen. Værer bare i 2 sekunder og kommer og går. Har lest litt om sopp, men brystet ser helt vanlig ut og babyen har ingenting i munnen (ingen hvite flekker). Noen her som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 39752...88a
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg skal forresten til legen, men regner med at jeg ikke får time på dagen i morgen, så må sikkert vente til neste uke. Anonymous poster hash: 39752...88a
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde det da jeg ammet oftere, men jeg aner ikke hva det var (tok det aldri opp med legen). Det kom periodevis. Noen dager kunne jeg være helt fin, andre dager var det vondt. Jeg tenkte det kanskje var sopp, slik som du, men brystet så normalt ut, og babyen var fin (ble sjekket på legekontroll). Jeg tenkte også det kanskje var utdrivningen, men det stemte liksom ikke helt, for det hendte jeg hadde det etter amming/utenom amming også... Det er borte nå, heldigvis, men nå ammer jeg bare en gang om dagen. Anonymous poster hash: 8c41a...ba5
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde det da jeg ammet oftere, men jeg aner ikke hva det var (tok det aldri opp med legen). Det kom periodevis. Noen dager kunne jeg være helt fin, andre dager var det vondt. Jeg tenkte det kanskje var sopp, slik som du, men brystet så normalt ut, og babyen var fin (ble sjekket på legekontroll). Jeg tenkte også det kanskje var utdrivningen, men det stemte liksom ikke helt, for det hendte jeg hadde det etter amming/utenom amming også... Det er borte nå, heldigvis, men nå ammer jeg bare en gang om dagen. Anonymous poster hash: 8c41a...ba5 Takk for svaret! Håper det ikke er sopp. Jeg ammer ganske ofte. Babyen er bare 4 uker. Det er 2 uker til vi skal til kontroll. Så tror jeg skal til legen før det. Lurer på om det går an sjekke om det er sopp eller ikke dersom jeg ikke har noen andre symptomer enn stikking. Kanskje legen skal bare gi meg medisin mot sopp for sikkerhets skyld? Anonymous poster hash: 39752...88a
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg ville nok hørt med legen, for hvis det er sopp, er det jo best å få behandling før babyen blir smittet. Jeg aner ikke hvordan man sjekker at det er sopp, trodde det måtte være mulig å se det... Anonymous poster hash: 8c41a...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå