Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har så lyst på baby!!!!!.herreguuuud.. hver gang jeg ser en får jeg helt skjelven omtrent. Er så psykisk klar at det gjør vondt! Men absolutt ingenting annet er på plass.. er student og må få meg jobb og jobbe en stund først, har ny kjæreste (6 mnd) som jo da er litt tidlig å begynne å planlegge noe slikt. Jeg tenker på baby heeele tiden, og jeg er livredd for at han ikke vil ha selv om han har sagt han vil, for jeg manna meg opp å spurte når han trodde han var klar for barn og da sa han "når jeg får lyst på", hva betyr det da?? To år? Ti? Kan jo ikke akkurat mase så mye om det nå heller føler jeg, har liksom ikke vært sammen lenge nok. Føler bare det hadde vært en smule lettere om jeg hadde et tidsperspektiv. Tenker jo på det hele tiden! Åååååååå.... Vet ikke helt hva jeg vil med detta, bare føler det så frustrerende! Anonymous poster hash: c91c3...7d3
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Er du 15 år? Reflektert som en iallfall.. Anonymous poster hash: 39ba7...0d1
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Har du noen gang tenkt på barn? Babyer er jo bare babyer en viss tid i livet sitt. Så er de barn en god stund, og så blir de tenåringer ei god stund, så voksne... Anonymous poster hash: dafb1...363
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Er du 15 år? Reflektert som en iallfall.. Anonymous poster hash: 39ba7...0d1 Og den slutningen trakk du fordi...? Hva er det som er så lite reflektert her? At jeg ikke kan få barn nå pga omstendighetene og at jje syns det er vanskelig å ta en alvorlig prat med kjæresten min om det etter så kort tid så jeg vet hvor han står og hva han tenker? Hi Anonymous poster hash: c91c3...7d3
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Har du noen gang tenkt på barn? Babyer er jo bare babyer en viss tid i livet sitt. Så er de barn en god stund, og så blir de tenåringer ei god stund, så voksne... Anonymous poster hash: dafb1...363 Ja. Har to fra før av. Og nå er jeg klar for en til, men det går jo ikke nå på grunn av omstendighetene. Og det er så frustrerende når hele meg skriker etter ny babytid og det ikke kommer til å skje på lenge. Å få flere barn er et stort ønske, men det må jo være praktisk mulig og jeg må jo være sikker på at denne mannen er en jeg kan leve med og vice verca. Hi Anonymous poster hash: c91c3...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå