MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg trenger virkelig litt ny inspirasjon på guttenavnelisten, og håper dere kreative hoder kan gi meg noen forslag Jeg liker ikke navn som er type.. 80'talls - Kristoffer, Kristian.. Standard - Per, Ola, Håkon, Sivert.. Heller ikke norrøne navn.. Liker en del på navnetoppen, men trenger litt inspirasjon utenfor topp 10 Håper ikke det er for håpløst Jeg sier tusen takk for alle forslag som måtte komme
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Matheo Mario Alfred Gustav Zacharias Gabriel Caspian Mika Michael Marcus Olander
Giss Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Her er noen jeg liker: Arthur Elliot Leonel Max Ulrik Viktor Valdemar Theodor Isak Aron Sirius Silas Håper det hjelper litt på inspirasjonen.
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2013 Takk for svar Liker Matheo og Caspian, Ulrik og Silas! Men mannen var ikke enig. Får lete videre
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2013 Litt feil å skrive at jeg ikke liker norrøne navn, og retter det opp til at jeg ikke liker de typiske norrøne som Ravn, Ask, Heine osv..
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Ravn er kult liker også Viljar,Vegard og Vebjørn
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2013 Ravn er kult liker også Viljar,Vegard og Vebjørn Ja det er de typiske navnene jeg ikke synes noe særlig om Men godt man er forskjellige
Jeanette89 Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Isak Cornelius Casper Eliah Aron Eleander Leonard Er navn på min guttenavn liste;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå