Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Skolen til eldste skal danse til "the fox" imorgen, og i denfoebindelse skal dem være utkledd som rever. Men nå har jeg leita byen rundt, og finner ikke reveører eller andre ører som kan brukes. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Er litt desperat å sent ute Anonymous poster hash: 1bca8...5ea
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 hårbøyle og papirører. Du klipper de så de henger sammen under og limer de doble over hårbøylen Anonymous poster hash: f7e96...d19
frk.Lykkeliten<3 Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Hvis de har langt hår kan du jo sette opp håret dems så det ser ut som ører i to sånne knotter evt. du kan evt, bruke filt, eller garn i riktig farge til å lage ører også
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Hårbøyle og ører av papp, klipp ut 4 trekanter (like store) og to små pappbiter på samme bredde som hårbøylen og lengde som ørene, lim 2 og 2 sammen av de 4 trekantene, tegn på reveørene, og lim så på den lille strimlene papp, og lim fast til hårbøylen, da holder de formen
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Takk, skal se om jeg ikke klarer å fikse det Anonymous poster hash: 1bca8...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå