Gå til innhold

Er dette noe jeg bør blande meg opp i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat hatt 2 av min sønns klasssekammerater på døra. De går i 2. klasse, men disse to går ikke på SFO. Har en fornemmelse av at de er alene hjemme.

Da de kom på døra fortalte de at de var litt redd for de hadde spilt Black Ops som har 18 år aldersgrense.

Tror de skjønte at det ikke var ok for da jeg sa at det måtte de ikke spille så svarte de fort: greit greit det skal vi ikke.

Bør jeg informere foreldrene (kjenner de ikke da de aldrig er med på arrangementer) eller kanskje læreren eller skal jeg blande meg uten om?

Må legge til at det ikke er første gang der er ting hvert fall med den ene som jeg synes er rart (fx storebror på døra kl 21.30 som etterlyste lillebror som hadde dratt hjem 1 1/2 time tidligere, han er altid sulten)

Anonymous poster hash: f2dcd...ae1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: b9e87...7a1
Skrevet

Jeg ville tatt en prat med læreren jeg tror jeg. Hvis skolen er bekymret for barna, så kan det være til hjelp for de om de får tilbakemeldinger fra andre foreldre som har observert ting.

Jeg ville nok ikke kontaktet foreldrene, men gjerne oppmuntret sønnen min til å tilbringe tid med disse barna og gjerne ta de med hjem etter skoletid etc. Da kan du følge litt med, og om ikke annet være en trygg voksenperson i livet deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...