Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Finner du/dere på noe, når dere har barnefri? Eller blir det til at dere blir hjemme, å slapper av? Anonymous poster hash: 80b6a...876
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Sover... Eller, har ikke barnefri, men hadde sovet om jeg hadde fått det.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Ligge på sofaen og se på tvrogram som jeg liker. Eller så blir det mye husarbeid også. Er jo litt enklere å få gjort ting når man er alene hjemme. En tur til frisøren hender det også jeg tar. Anonymous poster hash: e92d9...21f
Mandala Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Hadde jeg vært hjemme når jeg har barnefri så hadde jeg passet på å rydde og vaske litt hvertfall. Men siden jeg må ut av huset ved barnefri, så er jeg enten hos venner eller kjæresten. Det vi gjør sammen er enten å gå ut (sjeldent) eller bare slapper helt av inne på sofaen. Nå fremover må jeg prioritere endel lekselesing også ved barnefri. Veldig ofte jobber jeg når jeg ikke har barna.
☆☆☆ Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Sit i godstolen og ser tv/surfar på mobil. Tek småting i huset innimellom, som klesvask, rydding av kjøkken osv.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Kjæreste kveld med noe godt i glasset eller vi koser oss sammens med venner Vi er veldig flinke til og være i lag når vi har barnefri og finne på noe så vi ikke bare sitter hjemme og kjeder oss...Slappe av kan vi gjøre når barnet har lagt seg på kvelden Anonymous poster hash: c023c...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå