Gå til innhold

Du som hadde en syk datter hvor det ble mistenkt leukemi;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Har tenkt mye på deg og datteren din etter de trådene. Håper hun ikke er så syk som man fikk inntrykk av:)

Anonymous poster hash: 11127...cc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Ja, hvordan går det?

Tenker på deg :)

Anonymous poster hash: 27111...ee5

Skrevet

Hei :)

Så hyggelig å bli tenkt på :)

Vi har vært på sykehuset Idag og legen tok mange nye blodprøver. Han trodde ikke det var lymfom. Vi har også tatt avføringsprøve. Hun er fortsatt blek,sliten og har vondt i magen. Vet ikke så mye mer enda,legen skulle ringe meg om det var noe tegn på kreft på prøvene.

Anonymous poster hash: fb128...d80

Skrevet

Ser nå at det kanskje ikke er meg allikevel,var ikke snakk om leukemi her men lymfekreft.

Skrevet

Ser nå at det kanskje ikke er meg allikevel,var ikke snakk om leukemi her men lymfekreft. Anonymous poster hash: fb128...d80

Var det ikke du som først var livredd for leukemi, og deretter lymfom? Tror det er det HI mener.

Men godt å høre at det ikke er slått alarm foreløpig. Jeg tror ikke hun har hverken lymfom eller leukemi, men god bedring til jenten din!

Anonymous poster hash: e33c9...344

Skrevet

Takk for tilbakemelding:) Var deg jeg tenkte på ja, beklager at jeg rotet med type diagnose.

Så godt å høre at dere ikke har fått noen diagnoser som ble mistenkt. Håper uansett at dere finner ut hva det er, og at det er noe som ikke er så farlig:) Oppdater oss når du vet noe mer da? Jeg har iallfall tenkt og bekymret meg mye på deres vegne:)

Lykke til og videre god bedring med jenta di:)

Hi

Skrevet

Tusen takk :) skal holde dere oppdatert.

Håper som sagt jeg ikke hører noe før om en ukes tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...