Gå til innhold

Hvor mange sett med ullundertøy kjøper dere til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare kjøpt 2 sett til nå, og det ble litt over 900 kr... 

Har et barn i barnehage, så lurer på hvor mange sett dere pleier å kjøpe inn?

Anonymous poster hash: f2675...4d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho har altfor mange, sikkert 10-11. Vart berre slik, først kjøpte eg inn 4, deretter kom det salg på 179 pr sett på coop og deretter 49 pr del på barnas hus. Så viste ein gjennomgang i skuffa at mykje frå i fjor framleis passa.

2-3 meinar eg er minimum, 4-5 er passe (og vi har overflod, takk og liv for at det kan arvast vidare).

Skrevet

Blir vel ca 7 denne vinteren, muligens mer etter jul da jeg vet de bruker å få litt fra besteforeldre. Greit å ha et sett pr dag syns jeg, + et sett som ligger i bhg.

Kjøper på salg gjennom hele året, betaler helst ikke mer enn 150 kr pr del, så da blir det ikke så dyrt. Også vokser ikke mine barn så veldig fort, så enkelte ullplagg har de i både 2 og 3 sesonger.

Anonymous poster hash: f91cb...790
Skrevet

Hun har mange sett med ull. Har ikke telt, men rundt 10-12 vil jeg tippe. Bruker ull fra oktober til april / mail og da er det kjekt med mange sett.

Anonymous poster hash: 6a103...543
Skrevet

900 kr for to sett, det var da unødvendig dyrt! Har vel ca 10 overdeler og 6-7 underdeler. Har noe som passer fra i fjor, fikk litt 2 årsdagen og handlet tre sett Janus på Coop salget. Aalt for mye, men har en del i neste str. Får han en lillesøster en gang kommer hun nok til å måtte gå i blått ;)

Anonymous poster hash: 52461...0f9

Skrevet

Har ein del fleire overdeler enn underdeler, då dei oftast har bukse utanpå underdelen, og difor brukar den fleire dagar før vask.( :o )  3- 4 underdelar og 5-7 overdelar tenkjer eg?  Synes det er greit å ha litt å byte på, for vert lei av å sjå same jumperen heile tida.  Har sjeldan noko over når dei er inne.  Men eg kjøper aldri så dyre ullundertøy som du har gjort.  Passar på når det er salg, og kjøper billegare merke. 

Skrevet

Har ti-tolv sett. Min er så liten at det må byttes hver dag pga matsøl. Bruker ull året rundt, da vi bor i nord. Har vært heldig å arve noe. Kjøper og på salg. Følger med året rundt, og kjøper evt i større størrelser når vi har nok i størrelsen som er i bruk. Strikker og ullklær selv.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Babyen har maaaaaaange!! Gulper hele døgnet. De to store har vel rundt 8-10 hver. Kjøper nøytrale til den eldste så arves det nedover. Men jeg kjøper aldri sett til 450 kr stk da

Skrevet

Lillebror hadde 3-4 bukser og 5-6 gensre når han gikk i bhg. Han bruker kun Devold active kids sitt pga. atopisk eksem og da kjøper jeg inn det jeg finner i hans str. når det er på tilbud. Buksene kan han bruke 2 dager, men gensrene blir ofte skitne når han spiser ol. så greit å ha et par ekstra av dem.

Nå går han på skolen og jeg har ikke tenkt på hvor mange sett han trenger. De er ikke ut så masse som i bhg, og heller ikke så lenge.

Skrevet

Hvor kjøper dere ullsett til under 200 kroner delen da? Blir jo fort 900 kroner for 2 bodyer, 2 stilongs og 2 par sokker..

Skrevet

Hvor kjøper dere ullsett til under 200 kroner delen da? Blir jo fort 900 kroner for 2 bodyer, 2 stilongs og 2 par sokker..

Barnas Hus, Cubus, Sparkjøp, Coop Obs. Div nettbutikker(barnihagen.no, krabaten.no m. mange flere)

Følger med på og kjøper på salg gjennom hele året.

Skrevet

Barnas Hus, Cubus, Sparkjøp, Coop Obs. Div nettbutikker(barnihagen.no, krabaten.no m. mange flere)

på alle disse stedene koster jo en body 199 kroner.. Men ja salg er bra! Det bruker jeg også :)

Anonymous poster hash: 2563c...2df

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her har de 3 sett hver seg, + 2 ekstra gensere og 2 ullstrømpebukser (disse av litt tykkere ull enn de settene) Men det blir kjøpt inn 2-3 sett til til hver av de før jula kommer regner jeg med..

Skrevet

Kjøper ofte på coop obs.  Der har dei to par janus sokkar til ca 70, og ofte tilbod på janus sett eller pierre Robert.  Kjøpte PR til kr 100 pr del.  Kjøper og på barnas hus, spar kjøp, name it osv.  Kjøper når eg finn på tilbod.

Skrevet

Har kun kjøpt 2 på tilbud. Går for hjemmestrikka her :)

Skrevet

Men er det ordentlig ull da? Som faktisk holder varmen og er tempraturregulerende?

Skrevet

Men er det ordentlig ull da? Som faktisk holder varmen og er tempraturregulerende?

Hva legger du i ordentlig ull da?

Jeg kjøper hovedsaklig merinoull. Kjøper ikke ull/bomullblandinger. Syns Janus har god kvalitet, så det blir en del av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...