Gå til innhold

Så happy. :) Pengene er komt på konto. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ganske skrapt på konto. Godt å få ny ladning. Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: 5c48d...c7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid godt og ha penger på konto :)

Anonymous poster hash: 65a2d...be4

Skrevet

Komt?

Anonymous poster hash: a33b8...fb0

Skrevet

Det gleder jeg meg til også!!! Normalt pleier jeg alltid å ha igjen litt, men siden samboeren brukte alt for mye så gikk det av min konto. Helt håpløst!!

Anonymous poster hash: 57b48...e0f
Skrevet

Denne måneden er det litt skrapa her også. Kjøpt pensumbøker (måtte kjøpe mye nytt fordi pensumlista var endret på), nye vinterdekk til bilen, vintersko til barnet og sterilisering av katta. Pengene flyr....

Anonymous poster hash: 9b1ad...0d5
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hadde en trang mnd denne runden vi også, jeg har utbetaling den 19, men enda ikke kommet noe her.. Venter spent.. Vi har det vi trenger av mat ol, men det er litt kjedelig mat å vise til her nå, restegratenger ol er ikke godt når det strekker utover en uke ;) Har 24 kr på konto, og samboeren har 30 kr, så vi er ikke helt blakke, men nok til at jeg gleder meg til å få pengene mine i morgen, regner med at de ikke kommer i dag, enda det hadde vært kjekt ;)

Skrevet

Godt å fylle opp igjen kontoen. :) Flere?

Anonymous poster hash: 5c48d...c7e
Skrevet

Regninge har komt på rekke og rad her også denne mnd, og den er ikke over enda ;)

Blitt henvist 2 ganger på røntgen, medisiner, legebesøk, kiropraktor & så toppe vi mnd med bursdag for guttungen med 23 unge gjester :P

Ja ja....

Anonymous poster hash: 63bb8...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...