Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 snakket med personen som meldte dere inn til barnevernet, da det hele viste seg å være en blank løgn fra ende til annen? Hvordan gikk der frem i såfall? Har avsluttet en sak, der vi ble trodd( vi hadde også bevis osb.) Men vi forsto hvem som hadde meldt oss. Har lyst til å snakke med vedkomende. Men vet ikke hvordan vi skal gå frem. Anonymous poster hash: 60d71...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå