Gå til innhold

når igangsettelsen plutselig blir flytta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrev tidligere her idag.

var på overtidskontroll på sykehuset tirsdag, da var jeg 8 dager over å de sa at jeg skulle komme idag onsdag for igangsettelse.

så jeg ordner med ekstra dag i bhg (datteren min på 2 har egentlig bare 60%) , barnepass , mannen tar selvsagt beskjed på jobb å tar fri å alt..

så ringer jeg til morran idag å jada, jeg skulle bare komme.. (bor en 45 min fra sykehuset)

så tar med fødebag å papirer å vi kjører.. kommer godt over halvveis så ringer ei ny jordmor (vaktskifte) som sier at jeg trenger ikke komme idag likevell..at det var ikke kapasitet å det ville det ikke være idag uansett.. at de ser ikke på meg som kritisk før jeg er 41+7 uker , altså 42. å jeg var jo bare 41+5 ?!! ... ble jo helt paff å visste ikke hva keg skuøle si.. hun sa at jeg skulle ringe bort imorra istede så fikk de da.. enda på kontrollen på tirsdag ble jeg lovet at om det var fullt på føden fra morran.onsdag så skulle jeg ihvertfall få komme iløpet av dagen onsdag...

jaja.. er så kjedelig når det blir sånn:( 10ende dagen.over imorra å håper virkelig at de kan begynne da, vet ikke hva jeg.gjør om de sender meg hjem igjen..uffameg:-) noen som har samme type erfaringer??

Takk for at du leste:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare meg som har opplevd dette?:(

Skrevet

Skjønner at du syns det er vanskelig. Men igangsatt fødsel regnes som risikofødsel, da må de ha nok folk på jobb. Sånn er det bare. Bedre at babyen din er en dag ekstra i magen enn at de ikke har jordmor tilgjengelig om noe skulle skje under fødselen din. De sjekker deg jo uansett på overtidskontrollen for å se at det er forsvarlig at du kan gå en dag ekstra.

Ble selv satt igang 14 dager over med min første. Fikk time til igangsetting dag 8 med nr to, men startet av meg selv samme natt.

Skrevet

Takk for at du svarte:-)

Ja jeg vet det, så er vel egentlig for vårt begges beste. Håper bare inderlig at noe skjer imorra:)

Skrevet

Lykke til :) spis en god frokost og slapp av før du drar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...