Gå til innhold

Hadde dere tatt det opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har hatt en lang tøff periode med langt tøft svangerskap, våkenetter med baby og andre ting som gjorde at vi slet en god del. Nå er forholdet veldig godt, selv om vi "overlevde" både utroskap fra hans side og andre ting som ødelegger mange andre forhold. Problemet er at jeg lånte hans datamaskin for å logge meg på e-posten min og kom inn på hans e-postkonto siden han har sånn automatisk pålogging på kontoen sin. Ble jo selvfølgelig nysgjerrig og klikket på mappa for søppelposten hans. Der dukket det opp MASSE meldinger fra en datingsside der han fortsatt er registrert (vi har vært sammen i 3 år, så ingen "nylig" inngått forhold som kunne rettferdiggjøre det). Meldinger går ut på at søkemotoren har funnet match til ham, han har fått melding osv. Meldinger ligger på søppelmappa og er ulest. Jeg blir jo selvfølgelig skeptisk til hvorfor han fortsatt er registrert der. På annen side måtte jeg sende en kjeftemail til et datingnettsted der jeg var registrert før jeg traff mannen, siden de brukte 1 år og 14 e-poster fra meg på å slette min bruker. Men jeg mottok kun reklame, "varsel om supertilbud" og sånt fra denne siden mens jeg var registrert der og prøvde å få min profil slettet, aldri funnet match eller varsel om meldinger. Er sikkert paranoid nå men er redd for at han reaktiverte sin profil i den perioden vi har slitt som verst og at han ønsker å søke etter å treffe andre jenter.

Hadde dere tatt det opp eller latt det ligge?

Anonymous poster hash: 5e46f...cbd
Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet

Jeg ville tatt det opp.  Og krevd at han slettet kontoen.  Men det er meg da.

Skrevet

Jeg får ennå sms fra en side jeg ikke har brukt på nesten fem år. Får sms ca en gang i mnd/hver andre mnd..leser, og tenker ikke mer over det. Er ikke inne og sjekker.

Men skjønner at det fint kan misforstås. I ditt forhold, hvor dere tydeligvis har jobbet med å bygge opp tilliten, ville jeg tatt det opp.

Skrevet

Når han har vært utro og påstår at han prøver å gjøre det godt igjen, så sletter han kontoen. At du behøver å faktisk fortelle ham det sier jo bare alt. Jeg hadde gjort det slutt idet jeg hadde fått vite om utroskapen, men det er meg.

Anonymous poster hash: f85be...b79
Skrevet

Hvis meldingene ligger ulest i søppelmappa er det jo ikke sikkert han har sett dem engang? Jeg går ikke inn i søppelmappa mi med mindre noen sier de har sendt meg noe jeg ikke har fått. En gang jeg faktisk gikk inn der oppdaget jeg til min store overraskelse at det lå et halvt tonn med meldinger fra en datingside jeg aldri har vært medlem av, der overskriftene påsto at de hadde funnet match til meg. Jeg åpnet ingen av disse, regner med det var en form for reklame. (Facebook har og en datinggreie som fra tid til annen popper opp med "match" til meg. Den har jeg klikket på,for jeg lurte på om noen hadde meldt meg inni en gruppe. Da kom jeg til en innmeldingsside...)

Siden dere har en historie der han har vært utro tror jeg nok jeg ville tatt det opp,fordi det ellers fort kan komme til å gnage på deg, men jeg ville vært åpen for at det ikke er sikkert at han vet noe om dette. Det er dumt å komme med bastante beskyldninger hvis det er sånn at han virkelig har skjerpet seg og gjør så godt han kan.

Anonymous poster hash: d34b5...f4e
Skrevet

Skjønner du blir skeptisk mtp at han har vært utro osv.. Men det kan være helt uskyldig også..

Jeg får fremdeles mail fra ei datingside jeg meldte meg inn i for 5 år siden. Har ikke vært der siden jeg traff samboer, men får likevel mail om uleste brev i inboks og matcer osv. Har ikke vært en gang inne g kikket på de og ikke følt lysten til det heller. Grunnen til at jeg ikke har vært inne å slettet meg er bare latskap og glemskhet. "Nå må jeg huske å slette meg" tenker jeg hver gang jeg ser en overskrift i søppelmail.. Men glemt er det før ke får logget meg ut.

Men nå vet min samboer om dette, da jeg uffer meg over dette hver gang jeg får en mail :P

Skrevet

Jeg hadde lagd profil på det aktuelle nettstedet og søkt han opp. Evt. skrevet til han der inne osv.

Anonymous poster hash: 67c73...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...