Natti11 Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Vi fikk en kjempe fin splitter ny barnevogn i gave av broren og kjæresten til mannen min. Det er bare det at vi har allerede kjøpt barne vogn, den har vi allerede startet å bruke etter som vi ikke traff dem før hun kom til verden. Men jeg trenger jo absolutt ikke to vogner. De har dessverre ikke kvitteringen til vognen. Jeg føler meg litt dum som vil selge den når de har vært så snille og kjøpt en så fin vogn. Det jeg tenkte å gjøre er å selge vognen og med pengene derifra kjøpe kanskje en fin baby gym eller andre ting babyen vil ha glede av så det blir presangen fra dem . Er dette ok? Eller hva synes dere om dette som løsning?
Våryr ✿ Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Den kan ikke brukes som sovevogn i bhg, når den tid kommer da? Men kjøpte de vogn uten å sjekke med dere? Det var kjempe snillt og raust av de. Men vogn er jo noe man gjerne velger selv.
Natti11 Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2013 Jo det kan den kanskje så langt har jeg ikke tenkt
Tarssan Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Kan du ikke si det som det er da? At dere alt har en vogn dere ønsker å bruke, men at dere trenger "et eller annet" , så dere lurte på om de synes det er greit at dere selger vognen og heller kjøper det.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Skjønner godt dilemmaet ditt, har hatt nesten det samme, Vi kjøpte barnevogn sent, altså gutten min var nesten 2 mnd da vi kjøpte, men hadde lånt en gammel en av ei venninne enn så lenge. Jeg kjøpte den vognen jeg hadde mest lyst på, hadde jo brukt over 9 mnd på å sirkle meg inn på den rette vognen. Så et halvt år etter vi kjøpte så får vi vogn av svigers helt ut av det blå, kjempefint det altså, syntes det var over all forventning, men kunne ønske de i såfall hadde sakt det et halvt år tidligere + at det var den vognen de syntes var super. Jeg hadde ikke lyst til å bruke den for elsker vogna mi, men mannen syntes den var veldig fin og bedre enn den vi hadde. også det at hver gang vi skulle til svigers så måtte vi jo bruke den vogna. Jeg hadde mest av alt lyst til å enten bytte den eller selge den. Men ble overtalt av mannen til å beholde den, det endte da opp med at min vogn ble satt bort for mannen ville ikke bruke den og det var den vi fikk som ble brukt. Nå har min gutt begynt i bhg og da pushet jeg på med at den vognen kunne stå i bhg og min bli brukt hjemme, mannen ble til slutt enig. Så nå etter litt over et år har jeg endelig fått tilbake vogna mi og den andre står i bhg som sovevogn. Jeg syntes det nesten var litt frekt av svigers å gi oss den uten å forhøre seg med oss på forhånd. Spesielt da jeg syntes det er et personlig valg mtp smak og behag. Men så har vi jo fått en fin sovevogn i bhg da, og slipper å "bruke opp" den vognen jeg kjøpte på at den står i der og at vi alltid har en vogn tilgjengelig hjemme og slipper å ta vognen frem og tilbake hver dag. Vi har da og en god vogn som da nesten ikke er brukt om det skal komme et barn til en gang i fremtiden. Anonymous poster hash: 21164...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå