Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Han må svare ja i morgen så vi har bare kvelden i dag på å bli enige. Han blir da borte i minimum 16 dager, muligens lenger også. Reiser midt i november. Hvis han reiser er jeg avhengig av at min mamma kam passe hver gang jeg må jobbe kvelder. Vi har ingen andre til å være barnevakt, og mamma bor 45 minutter unna så er slitsomt for ho om det blir flere kvelder i flere uker. Jeg skal på julebord 30 november, mannen vil da ikke være hjemme, og jeg er nok engang avhengig av at mamma kan stille opp. Veldig usikker på om jeg skal la han reise. Vi trenger jo pengene, men jeg føler det blir feil å legge så mye ekstra på mamma. Samtidig blir det feil å si nei også, det er jo en opplevelse for livet for mannen. Hva ville dere gjort? Kan desverre ikke bruke annen barnevakt ettersom vi da må betale og det har vi ikke råd til å betale. Anonymous poster hash: 1387b...73a
*Teoline* Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Hvis det er greit for moren din ser jeg ikke problemet. Men hva mener du med å 'la han reise'? Dette er jo noe dere må avgjøre selv i samarbeid med moren din. Om dere ikke har råd til å betale barnevakt bør dere vel virkelig legge dere i selen for at han kan reise, siden det betyr mer penger inn. Og julebordet er ikke noe du er nødt å delta på. Det hadde jeg lett skippet for å spare litt på barnevakten.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Juleborde ønsker jeg å gå på, er første juleborde med denne jobben jeg har nå for min del etter 2 år som arbeidsledig. . Og sommerfesten kunne jeg ikke delta på fordi mannen måtte jobbe. Med å la han reiser mener jeg at jeg har fått beskjed om å velge. Anonymous poster hash: 1387b...73a
Englenemine Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Trodde det var snakk om mnd vis utifra overskriften. Ca 16 dager og det er lønnsomt ja det synes jeg. Om moren din synes det er ok selvfølgelig. Og om dere vet han tjener greit på dette vil dere nok kunne legge inn i regnskapet par ganger med betalt barnevakt også for å la moren din slippe litt
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Dette må dere bestemme i samråd med moren din. Det betyr jo veldig mye ekstra jobb for henne. Jeg hadde også glatt droppet julebordet for å avlaste din egen mor litt, hun er jo kjempesnill som stiller opp. Her er eldstemann 2 1/2 og vi har hatt barnevakt 4 ganger siden han ble født.. Anonymous poster hash: 79d4d...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå